جنیفر لوپز و الکس رودریگز در حدود یک هفته پیش نامزدی خود را رسماً اعلام کردند و در پیج اینستاگرامیشان عکس‌هایی از اهدای حلقه نامزدی الماس به یکدیگر را منتشر نمودند. جنیفر لوپز و الکس رودریگز از دو سال قبل در مراسم‌های مختلف با هم دیده می‌شدند اما....
کد خبر: ۷۲۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 15 March 2019

جنیفر لوپز و الکس رودریگز در حدود یک هفته پیش نامزدی خود را رسماً اعلام کردند و در پیج اینستاگرامیشان عکس‌هایی از اهدای حلقه نامزدی الماس به یکدیگر را منتشر نمودند. جنیفر لوپز و الکس رودریگز از دو سال قبل در مراسم‌های مختلف با هم دیده می‌شدند، اما شاید کمتر کسی بداند که آن‌ها از بیست سال پیش همدیگر را می‌شناختند، و رابطه آن‌ها به بیست سال پیش باز می‌گردد.

طرفدار جنیفر لوپز، که نامزد او شد!

بنا به گزارش Mirror رودریگز برای مدتی طولانی یکی از طرفداران جنیفر لوپز بود و بیست سال پیش، از جنیفر خواسته بود یکی از پوستر‌های جنیفر را برای او به عنوان یادگاری امضا کند. هجده سال از آن روز می‌گذرد و حالا جنیفر لوپز و الکس رودریگز رسماً با هم نامزد شده اند.

طرفدار جنیفر لوپز، که نامزد او شد!

این ششمین ازدواج جنیفر لوپز می‌باشد. او قبل از رودریگز با افرادی، چون کریس جاد، اوجانی نوآ، مارک آنتونی، بن افلک و شان کامز نامزد کرده بود. مارک آنتونی پدر دوقلو‌های جنیفر لوپز است. الکس رودریگز نیز قبل از جنیفر لوپز با ستاره هایی، چون کامرون دیاز، کیت هادسون و مدونا دیده شده بود. این ازدواج دوم الکس رودریگز است، او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ با سینثیا اسکرتیس ازدواج کرده بود که حاصل ازدواج آن‌ها دو دختر به نام‌های ناتاشا ۱۴ ساله و الا ۱۰ ساله می‌باشد. پس از نامزدی جنیفر و الکس رودریگز رابطه الا و ناتاشا با دوقلو‌های ۱۱ ساله جنیفر لوپز از شوهر سابقش مارک آنتونی خوب و مسالمت آمیز توصیف شده است.

طرفدار جنیفر لوپز، که نامزد او شد!

 

طرفدار جنیفر لوپز، که نامزد او شد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار