از آنجاییکه مسئولین متعددی از قبیل نمایندگان حوزه شمالی استان در تشکیل پرونده ارتقاء این مناطق منشاء اثر بوده اند ،نادیده گرفتن این اثرگذاری و تلاشهای صورت گرفته در این راستا از سوی برخی کانالها ورسانه های نزدیک به استانداری نوعی حق نشناسی تلقی می گردد.
کد خبر: ۷۲۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 14 March 2019

تابناک ایلام ::روز گذشته خبر ارتقاء مناطق هلیلان و آسمان آباد از سوی برخی کانالهای منتسب به استانداری ایلام تحت عنوان عیدی به مردم این مناطق واکنش های مختلفی را به دنبال داشت . برجسته ترین واکنش ،سخنان مدیرکل تقسمیات کشوری وزارت کشور در رد این ادعا بود.

از آنجاییکه مسئولین استانی به همراه نمایندگان حوزه شمالی استان در تشکیل پرونده ارتقاء این مناطق منشاء اثر بوده اند ،نادیده گرفتن این اثرگذاری و تلاشهای صورت گرفته در این راستا از سوی برخی کانالها ورسانه های نزدیک به استانداری نوعی حق نشناسی تلقی می گردد.

هرچند بدنبال انتشار مطلبی از سوی این رسانه (اینجا) این خبر زیاد دوام نیاورد و این موضوع با واکنش استاندار و همچنین تکذیب آن از سوی کانالهای انتشار دهنده این خبر مواجهه شد ،اما سلام امینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که از نزدیک در جریان این پرونده بوده و دراین راستا پیگیری ها وتلاش های زیادی را نموده اند ،به این خبر واکنش نشان داد.

دکتر سلام امینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: موضوع ارتقاء مناطق هلیلان وآسمان آباد یکی از مطالبات به حق مردم این مناطق است که از بدو دوره نمایندگی همواره پیگیر تحقق آن بوده وهستم.

امینی افزود: به هرحال طبیعی است که مقوله ارتقاء مناطق نظر به سخت بودن روند اداری واجرایی آن ،پروسه سخت وزمانبری به نظر می رسد ،از اینرو این پروسه همواره با سختی ها ومشکلاتی روبرو بوده ،اما هرگز از آن چشم پوشی نکرده ایم.

نماینده ایلام ادامه داد: در خصوص به سرانجام رسانیدن این پروند ،از بدو تشکیل تا کنون افراد زیادی متحمل زحمت شده اند ،مخصوصا اینکه اینجانب به همراه همکارم اقای دکتر میرزایی بارها پیگیر رفع موانع آن از سوی وزارت کشور و اداره کل تقسیمات کشوری این وزارتخانه بوده ایم.

امینی خاطر نشان کرد :در حال حاضر نیز این پرونده پیشرفت قابل چشمگیری داشته است ،اما کماکان مشکلات و وموانعی در مسیر آن قرار دارد که امیدواریم با همدلی وهمراهی و البته پیگیری مستمر بتوانیم این موانع را از سرراه برداریم تا انشاالله شاهد تحقق این مطالبه باشیم.اما عجله در انتشار این خبر در راستای اهداف تبلیغاتی، بازی با احساسات مردم شریف این مناطق تلقی شده واصلا به صلاح نیست.

نماینده مردم ایلام تصریح کرد: در راستای به نتیجه رسیدن این پرونده افرادی تلاش داشته اند ،اما با توجه به سختی پروسه واهمیت آن برای مردم منطقه ،هرشخصی که می تواند کاری انجام دهد تا این  پرونده را به نتیجه برساند ،بسم الله ،ما حرفی نداریم. دست هرکسی هم که این پرونده را به نتیجه برساند می بوسم و قطعا به نام آن فرد خواهیم گذاشت.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
دکتر امینی ارجمند بگی ونگی فرهادی بابادی پیگیر این موضوع بوده نه جنابعالی ودکتر میرزایی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
درود بر امینی و میرزایی
شرم باد بر دروغگویان و خوانین
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
درود بر سلام
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
انصافا هم دکتر امینی و هم دکتر میرزایی به صورت جدی پیگیری و تلاش زیادی کردن امیدواریم به نتیجه ی نهایی برسد
ایلام
|
Germany
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
هم چنان قلبمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار