اما آنچه که نگران کننده است سو استفاده برخی افراد دارای قدرت از شرایط تحریم است که به بهانه دور زدن تحریم ها از جیب ملت وبیت المال برای خود ثروث اندوزی  و به کانادا می گریزند  !!
کد خبر: ۷۲۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 14 March 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور ::این روزها در وضعیت بعد اقتصادی وتورم افسار گسیخته حال عموم مردم جامعه نا خوش است وناخوش تر از آن اختلاس ها وقاچاق کالا است که سبب شده خانواده ها به ناچاربرای تامین کالا مورد نیاز خود هزینه های گزاف پرداخت کنند تا شاید بتوانند زنده بمانند نه زندگی کنند، چرا که فشار اقتصادی ونابسامانی در جامعه سبب شده مردم با بحران های  اجتماعی  مختلفی مواجه شوند .

بعد ازاختلاس 6 میلیارد یورویی شرکت بازرگانی پتروشیمی درروزهای گذشته تصاویر فیش های تعجب برانگیز برخی از فرهنگیان در شهر های مختلف کشور دربین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شده که در این فیش ها ارقام نجومی برخی ماه های سال 94آنها  را نشان می دهد ارقام که بیش تر به یک رویا برای فرهنگیان است نه واقعیت چرا که در برخی از فیش های حقوقی ارقام  بیش از یک میلیارد تومان واریزشده است . !

اینکه درست بعد از دو سال تصاویر واریزی ارقام نجومی در فیش حقوقی فرهنگیان  در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند جای سئوال است که آیا این فیش ها جعلی هستند یا اینکه بنام فرهنگیان سند سازی، واختلاس دیگری رخ داده است  ؟که باید منتظر پاسخ مسئولان وزارت آموزش پرورش کشور ونهاد های نظارتی در این خصوص ماند که آیا سلطان آموزش پرورش هم وجود دارد !!

اما آنچه که نگران کننده است سو استفاده برخی افراد دارای قدرت از شرایط تحریم است که به بهانه دور زدن تحریم ها از جیب ملت وبیت المال برای خود ثروث اندوزی  و به کانادا می گریزند  !!

 متاسفانه مشکلات اقتصادی سبب شده مردم جامعه به سختی  زندگی خود را پیش ببرند اما سخت تر ازمشکلات اقتصادی فساد واختلاس های کلان توسط برخی از افراد سبب شده که فشار اقتصادی بیشتری به مردم تحمیل شود که در این شرایط بد اقتصادی نه مردم ونه جامعه ظرفیت پذیرفتن این همه اختلاس را ندارند هر چند دستگاه های امنیتی ، قضایی ونهاد های نظارتی با قدرت در حال بررسی  وبرخورد با افراد سوجو  هستند ولی گویا سرعت عمل اختلاس گران بیشتر از مسئولان است که این امر نگران کننده است .

آنچه که مردم از مسئولان انتظار دارند مبارزه اصولی با افراد سوجو است تا بیش از این زندگی  را برای مردم سخت تر نکنند، چرا که این مردم وفا دار ترین مردم به نظام ومسئولان کشور هستند وامید است دستگاه قضا ومسئولان امنیتی ونظارتی ریشه فساد وسود جویی را در کشور بخشکانند، تا هیچ کسی از جیب ملت وبیت المال برای خود ثروث اندوزی نکند وبه کاندا نگریزد .

 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
این فیش هم فدای سر صندوق ذخیره
ریشه این فیش ها بعدا معلوم میشه
فعلا جمعی با پول فرهنگیان لذت مییبرند. حرامشان باد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار