معاون عمرانی استاندار ایلام؛
معاون عمرانی استاندار ایلام عزم عمومی و مشارکت همه جانبه مردم را لازم حفظ و توسعه منابع طبیعی دانست و گفت: همراهی و همکاری مردم با طرح های منابع طبیعی و آبخیز داری نقش موثری در ثمر بخشی بیش از پیش آنها دارد.
کد خبر: ۷۲۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 12 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در آیین بهره برداری از پروژه های آبخیزداری بخش سراب میمه دهلران گفت:حفاظت و حراست و توسعه منابع طبیعی نیازمند عزم همگانی است.

وی گفت:اجرای طرح های آبخیزداری در جهت احیا ومراقبت از جنگل ها و مراتع و جلوگیری از خسارات به شهرها و روستاها موثر است.

معاون عمرانی استاندار ایلام طرح های آبخیزداری را موجب کنترل سیلاب در بالا دست شهرها و روستاها دانست و گفت:با توجه و تاکید استاندار سال آینده به اعتبارات این حوزه توجه ویژه می شود.

کرمی اقدامات جنگل کاری در استان را چشمگیر دانست.

فرماندار دهلران هم به اهمیت طرح های ابخیز داری و درختکاری و حفظ منابع طبیعی اشاره و گفت: باید این سرمایه را برای انتقال به نسل آینده با حساسیت و احساس مسئولیت حفظ کرد.

مجید عسگری با اشاره به اقلیم بیابانی وگرمسیری و جنگلی و کوهستانی دهلران افزود:اقدامات خوبی در حوزه منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان انجام شده که نقش مهمی در این حوزه دارند.

وی از اجرا و تکمیل 8 پروژه آبخیزداری در شهرستان دهلران خبرداد و گفت: برای اجرای این پروژه های 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

عسگری گفت:در زمینه جنگل کاری و بیابان زایی نیز اقدامات در خور توجه و موثری در شهرستان انجام و در دست اجراست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار