معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: براساس اعلام انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری و کانون رانندگان کشور در نوروز ۹۸ همراه با سراسر کشور نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۷۲۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 10 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد حسنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: به خاطر تشویق و رغبت رانندگان در جابجایی مسافر در ایام نوروز و براساس اعلام انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری و کانون رانندگان کشور در نوروز ۹۸ همراه با سراسر کشور نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: ۷۴ شرکت حمل و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز با بیش از ۱۶۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از استقرار گروه‌های راهداری در جاده‌های مواصلاتی استان در طرح راهداری ویژه نوروز خبر داد و یادآور شد: این اداره کل با استقرار گروه‌های ثابت و سیار و ماشین آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت رسانی خواهد کرد.

حسنی تاکید کرد: کشیک‌های نظارتی این اداره کل همزمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه جاری تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ایلام در سطح استان فعال و بر کیفیت خدمات رسانی و نرخ جابجایی مسافران نوروزی نظارت دقیق خواهند داشت./ح

فارس

 

اخبار امروز ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار