رئیس تعزیرات حکومتی دهلران گفت: نیروها و تیم های نظارتی از خروج یک هزار و 500 کیلوگرم گوشت گرم از مرزهای این شهرستان جلوگیری شد.
کد خبر: ۷۲۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 09 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر ولی زاده  اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر عرضه خارج از شبکه گوشت گرم در شهرستان دهلران موضوع بصورت ویژه در دستور کار قضایی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی 600 کیلوگرم گوشت گرم که از شهرستان دهلران خارج شده بود قبل از ورود به حوزه استحفاظی استان همجوار کشف و توقیف کردند که ارزش ریالی این محموله 350 میلیون ریال است.

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی دهلران یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان دهلران همچنین در اقدامی دیگر و با رصد دقیق اطلاعاتی بر موضوعات اقتصادی و در جهت آرامش و ثبات در بازار و صیانت از حقوق مردم در اقدام به موقع مانع از خروج یک تن گوشت گرم به ارزش600 میلیون ریال از شهرستان شده که همه گوشت های مکشوفه با نرخ مصوب قانونی بین مردم توزیع شد.

ولی زاده تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تقاضای مصرف کنندگان برای خرید کالا، تمامی دستگاه های نظارتی ، قضایی ، انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی برای آرامش در بازار و معیشت مردم تلاش وافر دارند که در صورت مشاهده هر نوع تخلف با اخلال گران اقتصادی به شدت و قاطعانه برخورد قضایی خواهد شد./م

اخبار امروز ایلام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار