معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: مشکل سپرده گذاران موسسه غیرمجاز اعتباری مهر ماندگار در این استان به زودی برطرف می شود.
کد خبر: ۷۲۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 08 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ایوب درویشی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده بزودی وضعیت سپرده گذاران مهر ماندگار ایلام پس از کلی شکایت و پیگیری با مصوبه سران سه قوا مشخص می شود و سپرده گذاران به حق خود می رسند.

وی افزود: در این خصوص کمیته ای تشکیل می شود تا روند ساز و کار پرداخت سپرده گذاران مهر ماندگار ایلام را از طریق بانک کشاورزی استان با گشایش خط اعتباری 103 میلیارد تومانی آغاز کند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: اعضای هیات مدیره قبلی شرکت تعاونی مهر ماندگار با سوء استفاده از سپرده سرمایه گذاران و جابجایی های غیر طبیعی، تسهیلات غیر متعارف و خرید و فروش زمین موجب ورشکستگی این موسسه شده بودند.

درویشی ابراز امیدواری کرد که با توجه به همراهی و همکاری ویژه اطلاعات، سازمان بازرسی، دستگاه قضا، تعاون روستایی و استانداری هرچه سریعتر وضعیت این پرونده روشن و سپرده گذاران به حق قانونی خود برسند.

وی اضافه کرد: موسسه مالی کاسپین و کانون پرستاران نیز دارای تخلفاتی بوده اند که کار رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفته و بزودی تعیین تکلیف می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: ایجاد این موسسات غیر مجاز مخل نظم و امنیت عمومی و همچنین تجمع سپرده گذاران و دامن زدن به نارضایتی ها می شود و به نوعی از نظر امنیتی برای استان دردسر ساز است./ع

اخبار امروز ایلام

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار