تکلیف استاندار ایلام خطاب به فرمانداران ؛
استاندار ایلام گفت : مردم از دست مدیران غیر ساکن گلایه دارند و همین جا نه تنها از فرماندار سیروان بلکه از تمام فرمانداران استان می خواهم که تمام مدیران شهرستان بایست ساکن باشند و در غیر اینصورت تغییر کنند و با مدیران بومی جایگزین شوند.
کد خبر: ۷۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 04 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با گروهی از مردم شهرستان سیروان افتخار خود را با مردم بودن عنوان کرد و اظهار داشت : یکی از برنامه های ثابت کاری ام حضور در بین مردم به طرق مختلف از جمله سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها است.

وی ادامه داد: در سفرهای رسمی مسائل و مشکلات مردم با حضور مدیران دستگاه های مختلف در شورای برنامه ریزی استان به بحث و گفتگو گذاشته می شود و در پایان مصوباتی شکل می گیرد.

وی در ادامه افزود؛ در سفرهای غیر رسمی که به اتفاق خانواده به شهرستان های استان سفر می کنیم، ضمن دیدار با خانواده شهدا، بازدید از سطح شهر، مراکز درمانی و عمومی، پروژه ها و ... مصوبات سفر رسمی نیز مورد بررسی قرار می گیرد و موانع از سر راه برداشته می شود.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات مردم شهرستان سیروان پرداخت وافزود: مردم از دست مدیران غیر ساکن گلایه دارند و همین جا نه تنها از فرماندار سیروان بلکه از تمام فرمانداران استان می خواهم که تمام مدیران شهرستان بایست ساکن باشند و در غیر اینصورت تغییر کنند و با مدیران بومی جایگزین شوند.

استاندار ایلام در خصوص مسائل و مشکلات روستاهای کنار رود سیمره از مدیر آب منطقه ای استان خواست که پیگیر دغدغه های مردم در این راستا باشد.

همچنین وی درخصوص مطالبات شهرداری استان از مدیر راه و شهرسازی خواست که این موضوع را پیگیری کنند و در نتیجه مقرر گردید 200 میلیون تومان به شهرداری سیروان کمک شود.

درخصوص مسائل و مشکلات خانه بهداشت روستای علی آباد و بیمارستان محلی نیز مقرر شد درصورت اختصاص زمین توسط مردم و فرمانداری نسبت به احداث خانه بهداشت و بیمارستان اقدام شود.

گفتنی است که در این نشست پربار که با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط برگزار شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات، پاسخ های لازم نیز به مطالبات مردم توسط دستگاه های مرتبط داده شد./م

 

اخبار امروز ایلام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
مگر قحطی رجال است که از شهرهای دیگر مدیر میگیرید .......این بدترین کار است همه باید بومی باشند حق ان شهرستانها را شهرستان یا استان دیگر نباید بخورند .این همه اشتباه بستان نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار