معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: همه راه های استان ایلام باز و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۷۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 02 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا رضایی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به استان در طی چند روز گذشته بارش های خوبی را در سطح استان داشتیم، این بارش ها اکثرا در مناطق جنوب به صورت باران و در مناطق شمالی استان به صورت برف بود.

وی افزود: در گردنه هایی مانند قلاجه، ایوان، تونل آزادی و همچنین محور ملکشاهی بارش شدید برف را داشتیم، با دریافت هشدارهای هواشناسی عوامل راهداری به صورت آماده باش در گردنه ها مستقر شدند و توانستیم با بهره گیری از توان ماشین آلات و تجهیزات راهداری و همچنین حضور به موقع همکاران راهدار، راههای مواصلاتی استان را باز نگه داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از قبل پیش بینی این بارش ها را داشتیم، ماسه و نمک به میزان کافی ذخیره شده بود، همچنین ماشین آلات و دیگر تجهیزات را به خوبی جوابگوی ارائه خدمات بود.

رضایی عنوان کرد:  متاسفانه برخی از رانندگان بدون زنجیر چرخ وارد معابر می شدند و این باعث یک سری مشکلات برای رانندگان می شد که با حضور به موقع توسط عوامل راهداری پشتیبانی شدند و این مشکلات هم رفع شد.

وی افزود: چندین مورد ریزش کوه در سطح استان داشتیم که با حضور به موقع راهداری ریزش برداری شدند، همچنین یک سری رانش زمین داشتیم که باعث شد مشکلات جاده ای پیش آید که خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و پلیس راه  این مشکلات حل شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر همه راه های مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است./ح

مهر

 

اخبار استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار