معاون استاندار ایلام:
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مردم هیچ نگرانی از نظر کمبود یا نبود کالاهای اساسی و ضروری شب عید خود نداشته باشند و به شایعات و خبرهای غیر موثق فضاهای مجازی توجه نکنند.
کد خبر: ۷۲۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 02 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ایوب درویشی داشت: پیگیری های لازم مبنی بر تامین کالاهای اساسی در استان صورت گرفته و ذخیره سازی لازم برای عرضه به موقع کالاهای اساسی به بازار انجام گرفته است.

وی افزود: اکنون گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر و سیب و پرتقال در انبارهای استان ذخیره سازی شده اند.

وی ادامه داد: همچنین 220 تن میوه نیز به منظور تامین میوه شب عید علاوه بر 400 تن مقدار ذخیره شده در حال ارسال به استان است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مردم هیچ نگرانی از نظر کمبود یا نبود کالاهای اساسی و ضروری شب عید خود نداشته باشند و به شایعات و خبرهای غیر موثق فضاهای مجازی توجه نکنند.

درویشی گفت: ستاد تنظیم بازار استان فعال است و مسایل و مشکلات را به صورت مرتب رصد می کند و با هرگونه گران فروشی و متخلفین بازار با کمک دستگاه های نظارتی و قضا برخورد می شود.

وی به راه اندازی نمایشگاه بهاره در راستای عرضه مستقیم کالا، تنظیم بازار، تعدیل قیمت ها و دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز و خوراک و پوشاک قبل از شروع سال جدید اشاره کرد و گفت: سعی شده که در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی حضور یابند تا بتوانند کالا به قیمت مناسب به مردم عرضه کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: اقدامات ویژه ای در زمینه تامین و رفع کمبودهای کالای مردم در ایام خاص انجام گرفته و سعی شده که با برگزاری فروش های فوق العاده و نمایشگاه های عرضه مستقیم در سطح شهرستان های استان بر اساس شیوه نامه ابلاغی مشکلات موجود برطرف شود.

درویشی گفت : همچنین به منظور مهار قیمت گوشت قاچاق دام زنده به طور مرتب رصد می شود و دادستانی و نیروی انتظامی نیز در این راستا با دستگاه های ذیربط برای پیشگیری از هرگونه قاچاق همکاری می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه دستگاه های مربوطه و نظارت مستمر تعزیزات و بازرسی صنعت و معدن و همچنین خودکنترلی اصناف مردم امسال سال خوبی را آغاز کنند و مشکلی در هیچ زمینه ای مواجه نشوند.


 

 

 

ایرنا

 

اخبار استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار