مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام خبر داد؛
15 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه امسال در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۲۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 28 February 2019

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تفاهم‌نامه همکاری با بیمه دانا منعقد شده است که بر اساس آن تا سقف 25 میلیون ریال تسهیلات صفر درصد به بیمه شدگان پرداخت می شود.

به گزارش تابناک ایلام ،محمدرضا نجفی شعاع در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:در تفاهم نامه منعقد شده با شرکت بیمه دانا و در راستای تسهیل روند استفاده از مزایای بیمه ای این شرکت ،تسهیلات صفر درصد وبدون ضامن وپیش پرداخت به بیمه شدگان این شرکت پرداخت می شود و این تفاهم نامه تمامی انواع خدمات بیمه ای را شامل می شود.

نجفی شعاع تاکید کرد: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه ای که با سازمان زندانها منعقد شده است به زندانیان جرایم غیرعمد پس از آزادی بدون گرفتن استعلام های بانکی، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام همچنین در تشریح اقدامات بانکی انجام گرفته در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت : امسال 15 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در استان پرداخت شده است.

به گفته نجفی شعاع ؛این تعداد تسهیلات با مبلغ 2 هزار میلیارد ریال در اختیار متقاضیان مختلف شامل مشتریان بانک، زنان سرپرست خانوار، زندانیان جرایم غیرعمد، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و غیره قرار گرفته است. 

وی بیان داشت: نرخ تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بین صفر تا 4 درصد و سقف آن برای اشخاص حقیقی 200 میلیون ریال است. 

نجفی شعاع ادامه داد : این بانک 11 شعبه و 60 نیرو و همچنین 89 هزار مشتری در سراسر استان دارد.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک نه سود پرداخت می کند و نه سود می گیرد و تمامی هزینه های خود را از 4 درصد کارمزد تسهیلات تامین می کند و تنها بانک سودده در بین تمامی بانک های استان است. 

نجفی شعاع افزود: مجموع منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان 2 هزار و 400 میلیارد ریال و مجموع مصارف آن 2 هزار و 60 میلیارد ریال است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک مبنی بر شیوه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به فرهنگیان گفت :بر اساس تفاهم نامه منعقدشده بین این بانک واداه کل آموزش وپرورش مقرر شد که آورده ای از سوی صندوق رفاه بعنوان سپرده نزد بانک گذشاته شود و این بانک هم به فرهنگیان معرفی شده از سوی صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف تعیین شده پرداخت نماید.

نجفی شعاع ادامه داد:اینکه آموزش وپرورش به جای سپرئه گذاری از محل وجوهات خود در صندوق به تعهدات خود عمل نکرده و مبلغ سپرده گذاری به معلمین احاله نموده است موضوعیست که به آنان بر می گردد وبه بانک مهر ارتباطی ندارد.


وی پیش بینی کرد برای سال آینده 20 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ سه هزار میلیارد ریال پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار