یک مقام امنیتی در اداره کل اطلاعات استان عنوان کرد:
مدیر کل اطلاعات استان ایلام با تشریح رویدادهای چهار دهه تاریخ انقلاب اسلامی گفت: عرصه و الگوی عملیات روانی دشمن برعلیه ایران اسلامی بر مبنای بهره گیری از نفوذ تخریبی در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی طرح ریزی شده است.
کد خبر: ۷۱۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 24 February 2019

مدیر کل اطلاعات استان ایلام با تشریح رویدادهای چهار دهه تاریخ انقلاب اسلامی گفت: عرصه و الگوی عملیات روانی دشمن برعلیه ایران اسلامی بر مبنای بهره گیری از نفوذ تخریبی در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی طرح ریزی شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛این مسئول امنیتی در نشست با فعالان رسانه ای استان ایلام اظهار داشت: تمرکز کانونی دشمن بر نفوذ و تخریب در فضای مجازی، لزوم حضور هشیارانه جوانان این مرز و بوم و به خصوص کاربران اینترنتی را گوشزد می کند.

وی ارائه خبر بی مبنا وبعد از آن تحلیل و تشریح و توضیح مکرر و متعدد همان خبر بی مبنا و یا بزرگنما شده در سطح گسترده و زمان طولانی تر - تا طرح سوژه بعدی را از جمله تاکتیک ها و اقدام های روانی دشمن طی ماه ها و سال های گذشته عنوان کزد. 

مدیر کل اطلاعات استان ایلام از فعالان رسانه ای و کاربران شبکه های اجتماعی به عنوان حاضران در خط اول آورد رسانه ای با دشمن نام برد و گفت: هشیاری فعالان و کاربران رسانه ای و اینترنتی در مواجهه و مصاف با اقدامات روانی عوامل نظام سیلطه سرنوشت این نبرد را همچون دیگر میدان ها و نبردها ی چهار دهه گذشته به سود ایران اسلامی رقم می زند.

این مسئول امنیتی با تاکید براینکه نقد منصفانه، شفاف سازی خدمات و پرهیز از تخریب موجب پویایی و پیشرفت جامعه می شودگفت: رسانه ها نباید به نحوی تولید محتوا کنند که باعث یاس و ناامیدی در بین مردم شوند. 

مدیر کل اطلاعات استان ایلام دراین نشست محتوا و محور عملیات روانی دشمن را ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و مردمسالاری دینی ،نفی خدمات نظام ، القای نارضایتی عمومی ، تضعیف وحدت و جایگاه ولی فقیه ، تخریب شخصیت انقلاب و نظام فارغ از هر جریان و جناح سازی، تبلیغ سبک های زندگی نامتعارف ، تشویق و تعمیق واگرایی فرهنگی ، قومی ، و زبانی ... عنوان کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مخالفین نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند با کم اثر جلوه دادن نقش ولایت فقیه، زیر سوال بردن مردمسالاری دینی و ناکارآمد نشان دادن تلاش ها و اقدامات مثبت مسئولان نظام چنان القاء کنند که حکومت دینی جواب نمی دهد. 

وی اضافه کرد: نظام سلطه و عوامل منطقه ای آنان با ایجاد تفرقه، بزرگ نمایی مشکلات و کاستی ها، حمایت از گروه های معاند و تلاش برای ایجاد واگرایی در بین اقوام و ملت های مختلف، در صدد دستیابی به نیات خود هستند.
این مقام امنیتی اضافه کرد: فعالان رسانه‌ای بایستی اهداف، دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را برای مردم آشکار کنند. 

وی خاطر نشان کرد: نظام سلطه در این برهه زمانی دو هدف فشار اقتصادی و ایجاد جنگ روانی را در کشور دنبال می کند تا مردم از انقلاب و نظام دست بکشند. 

وی بیان داشت: دشمن از راه های مختلفی از جمله حمایت از گروه های تجزیه طلب در بین اقوام، تلاش برای تغییر سبک زندگی مردم و بهره گیری حرفه ای از فضای مجازی، در صدد ایجاد یاس در بین مردم است اما به لطف خداوند، با هوشیاری ملت و همه ارکان نظام، هر بار به شیوه های مختلف شکست می خورند. آخرین بار هم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال آنان را مایوس و ناامید کرد.

مدیر کل اطلاعات استان ایلام خاطر نشان کرد: همه بایستی با دوراندیشی، دلسوزی و مجاهدت در جهت کاستن فشارهای اقتصادی، کنترل و پیشگیری از معضلات اجتماعی تلاش کنند. 

وی اضافه کرد: نمایان کردن بدی ها و آثار آسیب های اجتماعی مانند خودکشی، دیگر کشی، معرفی الگوهای موفق و مثبت، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و همچنین فرهنگ سازی در زمینه پرهیز از سودجویی و تشویق به انتخاب مسیرهای درست برای توسعه کسب و کار حلال از جمله اولویت های کاری فعالان رسانه ای قرار گیرد و میدان را برای جنگ روانی رسانه های معاند خالی نکنند.

این مسئول ابراز داشت: تجربه نشان می دهد مردم ایران در دوره های مختلف با درایت و هوشمندی بالا از موانع و شرایط سخت با سربلندی و افتخار عبور کرده اند و این مرحله را نیز به سلامت پشت سرخواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار