رئیس پلیس راه ایلام،
رئیس پلیس راه ایلام گفت: محور ایلام- مهران که از ۲۹ بهمن ماه به علت انجام عملیات عمرانی و بهسازی مسدود شده بود طی بازدیدی که امروز از تونل راه کربلا به عمل آمد این مسیر از فردا ظهر بازگشایی و تردد در این محور به جریان خواهد افتاد.
کد خبر: ۷۱۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 23 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: محور ایلام- مهران که از ۲۹ بهمن ماه به علت انجام عملیات عمرانی و بهسازی مسدود شده بود طی بازدیدی که امروز از تونل راه کربلا به عمل آمد این مسیر از فردا ظهر بازگشایی و تردد در این محور به جریان خواهد افتاد.

وی افزود: جاده فرعی زرنه به سمت سومار به علت رانش و ترمیم جاده در برخی از نقاط تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی مسدود خواهد بود، با توجه به اینکه این محور ترانزیتی است رانندگان می توانند جاده جایگزین دوراهی گیلان غرب به سمت سومار تردد کنند.

وی تصریح کرد: جاده بدره به سمت دره شهر در قسمت واریانت چشمه شیرین در حال حاضر مسدود است که تا قبل از ایام نوروز این مسیر نیز بازگشایی خواهد شد.

همتی زاده عنوان کرد: از هم استانی  ها تقاضا داریم با توجه به اینکه بارش باران و نزولات آسمانی برای روزهای آینده رغ در پیش داریم و بسیاری از جاده های استان مستعد ریزش کوه است،  تمامی رانندگان و هم استانی ها در نقاطی که مستعد ریزش کوه است رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز بار حجم ترافیک در محور جاده قدیم صالح آباد زیاد بود، هیچ گونه سانحه ای تاکنون به ما گزارش نشده است./ع
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار