آقائی این موضوع وبدعهدی های اروپایی ها را هشداری برای مسئولان وبه خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد وافزود :مسئولان نظام وبه خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه تصمیم گیری در خصوص مقدمات موضوع FATFباید مراقب عهد شکنی ها وبدعهدی اروپایی ها باشد تا خدای نکرده آسیبی به کشور وارد نشود.
کد خبر: ۷۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 23 February 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا: حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی در خطبه های این هفته خودفرا رسیدن میلاد باسعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، وروز زن وتجلیل ازمقام مادر را تبریک گفت.
آقائی افزود:حضرت فاطمه زهرا (س)،در ایفای نقش مادری وتربیت کامل ترین انسان ها در خانواده به عنوان یک الگوی کامل می باشدکه با نقش مادری خود در پرورش بزرگترین مردان عالم هستی نقش آفرین گردید.
وی در ادامه از عوامل فقر وپریشانی وتنگ دستی به مواردی همچون ،وجود تار عنکبوت در خانه ،خوردن در حال جنابت،قسم دروغ ، زنا کردن ،اظهار حرص خوردن،زیاد گوش دادن به موسیقی وخواب بین نماز مغرب وعشاءو خواب بین نماز صبح و طلوع آفتاب ،را در کنار قطع صله رحم باخویشاوندان اشاره نمود.
آقائی خواندن تعقیبات بعد از نماز صبح وعصر وصله رحم وکمک مالی به برادر مومن خود را در کنار استغفار زیاد گفتن وخیانت نکردن در مال مردم واجتناب از هرگونه قسم دروغ وحرص نداشتن نسبت به دنیا را از عوامل توانگری وبی نیازی در دنیا قلمداد نمود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری خطاب به جوانان که در آن نسبت به بی اعتمادی به اروپایی ها مجددا تاکید شده است ،بیان داشت :در روز های اخیرخانم آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در بخشی از سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ در مورد کشور ایران اذعان داشت که اگر چه بین اروپا وآمریکا اختلاف تاکتیکی وجود دارد ولی هدف مشترک هردو طرف درخصوص مواجهه با جمهوری اسلامی ایران یکی می باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه مرکل در ادامه صحبت های خود به طرح سؤالی مبنی بر رسیدن اهداف اروپا وآمریکا به اهداف مشترک خودشان ،تصریح کرد:آنگلا مرکل در غالب سؤالی عنوان کرده بود که آیا با لغو توافق برجام به اهداف مشترک خود بین اروپا وآمریکا خواهند رسید یا این که کمک بیشتر این خواهد بود که همین اهرم کوچکی را در اختیار داریم حفظ نموده وآن را به اهرم فشار در حوزه های دیگر تبدیل نمایند.
آقائی این موضوع وبدعهدی های اروپایی ها را هشداری برای مسئولان وبه خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد وافزود :مسئولان نظام وبه خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه تصمیم گیری در خصوص مقدمات موضوع FATFباید مراقب عهد شکنی ها وبدعهدی اروپایی ها باشد تا خدای نکرده آسیبی به کشور وارد نشود.
وی در ادامه سوم اسفند ماه سالروز تجلیل از اسراء ومفقودین را تبریک گفت وعرضه داشت :یک عده از جوانان این مرز وبوم برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دوران زیادی از عمر خود را در اسارت طی نموده وما همواره باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
آقائی در ادامه هفتم اسفند ماه سالروز استقلال کانون وکلا وروز وکیل مدافع را تبریک گفت واظهار داشت : امروزه به جهت گستردگی در مسائل حوزه قضائی ورسیدگی در پرونده ها وتخصصی بودن بسیاری از موضوعات قضائی در دعاوی باعث شده که جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم ،نیاز به کمک گرفتن از وکلا لازم گردد.
وی در ادامه هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی وتربیت اسلامی را تبریک گفت وافزود :تربیت اسلامی به عنوان امر خطیری هست که امروزه هم آموزش وپرورش با آن مواجهه می باشد وسپاه وبسیج نیز در قالب حلقه های صالحین به امر خطیر تربیت اسلامی واین امر مهم توجه ویژه ای دارد .
آقائی هم چنین نهم اسفند ماه سالروزفرمان تاریخی حضرت امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد جانبازان را تبریک گفت واز زحمات این نهاد مقدس تشکر وقدردانی نمود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه از نداشتن دفتر خبرگزاری صدا وسیمای استان فارس در شهرستان مرودشت گلایه نمود وعرضه داشت :هفته گذشته شاهد افتتاحیه دفتر خبرگزاری صدا وسیمای شهرستان گراش با جمعیت کمتر از ۶۰هزار نفر بودیم ولی متاسفانه با وجود داشتن این همه پتانسیل ونیروی انسانی کاربلد در زمینه حوزه خبر رسانی ،دومین شهر بزرگ استان فارس از داشتن دفتر خبرصدا وسیما محروم می باشد.
وی از مسئولان شهرستان و همچنین متولیان صدا وسیمای استان فارس تقاضا داشت که هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی دفتر خبر این شهرستان اقدام شایسته ولازم را بکار گیرند.
آقائی همچنین به اتفاقات ناگوار روستای قرخلو مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام های سنگین این روستا که باعث به وجود آمدن یک سری مشکلات برای خانواده های این منطقه خواهد گردید ،اشاره نمود واز فرماندار ومسئولان اداره دامپزشکی شهرستان تقاضا داشت در جهت رسیدگی ومساعدت به مردم این منطقه اهتمام ویژه ای بکار گیرند.
شایان ذکر است که در بین الصلاتین نماز،از تعدادی از وکلاء شهرستان مرودشت که همکاری مناسبی در جهت پرونده های معاضدتی دادگستری شهرستان در مسیر خدمت به افراد محروم داشته اند ،با اهدای لوح تقدیر،تجلیل صورت گرفت.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار