خبرهای رسیده حاکی از آن است در حالیکه هنوز جوهر احکام فرمانداران شهرستانهای دره شهر وبدره خشک نشده است ،حکم فرمانداری شهرستان دره شهر به نام " کیانوش محمدنژاد " باجناق بی تجربه اما خوش شانس نماینده جنوب از سوی وزیر کشور امضاء ودر روزهای آتی مراسم تودیع ومعارفه این فرمانداران برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۷۱۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 22 February 2019

تابناک ایلام::در تمامی ساختارهای مدیریتی ،تغییر مدیریت در راستای چرخش نخبگان وجریان یافتن خون تازه در شریان مدیریت امری صواب محسوب شده و در راستای افزایش بهره وری دستگاه ،مثمر ثمر واقع می شود ،اما تغییراتی که محصول رانت بازی ،چربش قوم وتبار سالاری بر شایسته سالاری باشد ،بی شک نتیجه ای جز خسران در اهداف وبرنامه ها و افزایش جو بی اعتمادی ونارضایتی در جامعه در پی نخواهد داشت .

در طول یک سال واندی که از صدارت استاندار جدید ایلام می گذرد،با وجود یک دوره سبقه استانداری و دوره های متعدد مدیریتی ،هم سنگ با  انتظاری که از این استاندار باتجربه در حوزه تغییرات و انتصاب مدیران دستگاههای اجرایی وسیاسی می رفت ،شیوه اعمال تغییرات وانتصابات این دوره نه تنها چنگی به دل نزد ،بلکه در بسیاری از موارد با شیوه های جاری در تضاد وتباین بوده ومنشاء شکل گیری حواشی در این حوزه شده است.

همانطور که در مطالب پیشین بارها بدان اشاره شد ،به رغم  طرح این ادعا از سوی استاندار ایلام که" برای انتصاب مدیران با همه مشورت می کنم ،اما تصمیم نهایی را خودم اتخاذ می کنم"،باید گفت که شیوه انتصابات صورت گرفته  مسیری کاملا بالعکس با این ادعا را پیموده است ،چرا که منفعل بودن ایشان در انتصابات صورت گرفته ودست بالای برخی از نمایندگان در آن  کاملا مشهود است.

در حالیکه کمتر از یکماه ازتغییرات جنجالی سه فرماندار حوزه جنوبی استان و به جای ماندن ردپای نماینده حوزه جنوب در این تغییرات هدفمند نمی گذرد ، تغییر زودهنگام فرمانداران شهرستان های بدره و دره شهر، پرده از بی برنامگی و فقدان تدبیر در تصمیم گیری های استاندار ایلام برداشته است .

خبرهای رسیده حاکی از آن است در حالیکه هنوز جوهر احکام فرمانداران شهرستانهای دره شهر وبدره خشک نشده ،حکم فرمانداری شهرستان دره شهر به نام " کیانوش محمدنژاد " باجناق بی تجربه اما خوش شانس نماینده جنوب از سوی وزیر کشور امضاء ودر روزهای آتی مراسم تودیع ومعارفه این فرمانداران برگزار خواهد شد .

هرچند در پشت تغییرات پی در پی این فرمانداران ،هدفی جز رسانیدن جناب محمدنژاد به فرمانداری شهرستان مهم والبته زادگاه و حیات خلوت  جناب نمتاینده ،آن هم در راستای نیات شوم انتخاباتی هدف دیگری نمی توان یافت  ،اما جای تامل والبته تعجب است که چرا قاسم سلیمانی دشتکی   با کوله باری از تجربه باید در زمین این نماینده بازی کند ؟!

استاندار ایلام قطعا  به شیوه نماینده گزینی در مناطق زاگرس نشین وقوف کامل داشته وبر حساسیت های ناشی از انتخابات کاملا آگاهند واین را هم می دانند که مجری وبرگزار کننده انتخابات باید فردی باشد که در کمال بی طرفی و امانت داری از بروز حاشیه های آسیب زا در روند برگزاری انتخابات پرهیز نماید ،آیا باوجود این تغییرات هدفمند، می توانند پاسخگوی شائبه های ایجاد شده در این حوزه باشند !؟

واینکه آیا استاندار با تجربه ایلام،سود وزیان چنین معامله خطرناکی را محاسبه نموده و حاضرند مخاطرات اجتماعی وسیاسی  متعاقب چنین تصمیمات غیر سازنده وشائبه برانگیزی را به جان بخرند؟! مخلص کلام اینکه خواه تصمیم گیرنده نهایی این تغییرات استاندار باشند وخواه اینکه تصمیم جاری متاثر از فشارهای نماینده جنوب بوده باشد ،نتیجه این بازی دو سرباخت برای استاندار ،نگاههای سرشار از سوالی خواهد بود که برنامه های مثبت ایشان را هم تحت شعاع قرار داده وایشان را از چشم مردم ونخبگان استان خواهد انداخت.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
دوست عزیز نه سلیمانی دشتکی تصمیم گیرنده است و نه شادمهر کاظم زاده .
متاسفانه کسی به حلقه اصلی تصمیم گیری ها که همسر آقای کاظم زاده یعنی خانم ...هست اشاره ای نمی کند
تصمیمات این انتصاب جنجالی توسط خواهران ..... که همسران کاظم زاده و محمدنژاد هستند اتخاد می شود
ور واقع آنان نمایندگان در سایه هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ایران عزیز ۲ دشمن دارد:
۱-بعضی مسئولین،بعضی مدیران، دلالان( اقتصادی ... )
۲-ائتلاف رو به اضمحلال آمریکا و دوستاش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ایران عزیز ۲ دشمن دارد:
۱-بعضی مسئولین،بعضی مدیران، دلالان( اقتصادی ... )
۲-ائتلاف رو به اضمحلال آمریکا و دوستاش
حسین
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
این استان فکر کنم فقط ده نفر فرد نخبه و بالیاقت وبا درایت وشایسته داره که این ده نفر از این شهرستان به شهرستان دیگر فقط جابجا می شوند وبقیه استان دیگر هیچ.یگانه از سیروان به چرداول موسوی از ملکشاهی به دهلران عسکری ازآبدانان به بدره وبه دهلران مرادحاصلی از بدره به آبدانان سبزی از دهلران به ایوان و......یعنی همین 10 نفر وهمین پازل تکراری وهمین چرخش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
کلا کشور همینه. شهردار بابل که بهترین شهردار استان مازندارن انتخاب میشه دو هفته بعد وقتی تو بیمارستان هست عزل میشه و داماد امام جمعه محترم که مشخص هست چگونه پله های ترقی رو طی کرده یک شبه میشه شهردار......

از ماست که برماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار