نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا به اذعان رسانه ها و سران سیاسی دنیا در برابر استقامت ملت ایران اسلامی به بن بست ، شکست و اضمحلال رسیده است.
کد خبر: ۷۱۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 22 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تمام تلاش آمریکا منزوی کردن ایران در عرصه های جهانی است و با توجه به قدرت و اقتدار ایران در عرصه های بین المللی هرگز به این خواسته شوم خود نرسیده است.

وی افزود: نشست سیاسی سران غرب در ورشو و عدم توافق شرکت کنندگان این اجلاس با دیدگاه های آمریکا بیانگر افول جایگاه این کشور ستیزه جوی مستکبر در سطح جهان بود.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: اکنون دشمن وارد فاز جنگ اقتصادی و روانی با ایران شده که البته با همت فرزندان جهادگر این آب و خاک و همت مسئولان و همراهی مردم این توطئه ها نیز خنثی می شود و راه زه جایی نمی برد.

کریمی تبار افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف باعث افزایش عزت و سربلندی ایران اسلامی در سطح جهانی شده و همه ممالک به ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی معترف هستند.

وی به وصعیت معیشت مردم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: مسئولان باید هرچه زودتر به وضعیت اقتصاد و بازار سر و سامان بدهند و با مدیریت جهادی شرایط اقتصادی کنونی جامعه را بهبود ببخشند.

کریمی تبار به سالگرد تولد حضرت زهرا (س) و بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و حضرت زهرا را الگویی ماندگار از یک زن برای تمام اعصار برشمرد که همگان اعم از زن و مرد با تاسی از شیوه رفتاری و گفتاری آن بانوی باعظمت به مدارج عالی انسانی دست یابند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اشتباهات ساده لوحانه و غیرقابل جبران نماینده حوزه جنوب که بیشتر از آشپزخانه های خود و اطرافیان فامیل و یک گروه قومی سرچشمه میگیرد،در نوع خود بی نظیر است! چرا که نه فقط نمایندگان ادوار مختلف هیچ استانی بلکه حتی در میان نمایندگان زمان طاغوت شاهنشاهی هم این بی پروایی وجود نداشته است. مردم دیگر هیچ اعتمادی به همچون نماینده ویا مدیران اینچنینی ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار