رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیمارستان 25 تختخوابی در شهرستان سیروان بزودی ساخته می شود.
کد خبر: ۷۱۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 22 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر کریم همتی در بازدید از مراکز بهداشتی و پایگاه فوریت های پزشکی شهرستان سیروان اظهار داشت: برخی از مراکز بهداشتی، درمانی و خانه های بهداشت سیروان به واسطه قدمت زیاد و فرسودگی، با اعتبارات دانشگاه و تلاش مدیر شبکه این شهرستان مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سیروان در زمان تصدی معاونت سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: ایشان با مشکلات و نارسایی های این منطقه آشنایی دارند و امیدواریم از این شناخت در جهت رفع مشکلات این شهرستان بهره مند شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تاکید کرد: احداث بیمارستان 22 تا 25 تختخوابی در شهرستان سیروان یکی از اولویت هایی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.

در این بازدید همتی و معاونین دانشگاه از پایگاه جاده ای فوریت پزشکی سه راهی کارزان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهدای خزل قنات آباد، خانه بهداشت شهدای چشمه پهن و چشمه رشید، خانه بهداشت شهدای علی آباد، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهرک جمهوری و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهدای ظهیری بازدید و با پزشکان و پرسنل مراکز بهداشتی درمانی روستای ظهیری و پرسنل پایگاه فوریت های پزشکی دیدار و گفت وگو کردند. /م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار