فرماندار دهلران بر ضرورت شکوفایی ظرفیت های روستایی در جهت اشتغال وجلوگیری از مهاجرت تاکید کرد.
کد خبر: ۷۱۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 21 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری  در جمع مردم روستاهای حاضرمیل،تم تم آب،گلسیری و شهرک وحدت در بخش مرکزی دهلران با اشاره به خدمات و اقدامات دولت در روستاها گفت: اولویت بندی مشکلات متناسب با منابع موجود نقش مهمی در پیشبرد امور دارد.

مجید عسگری به اشتغال و دغدغه ها در این زمینه اشاره کرد و افزود: توجه به مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت های بومی در کنار تسهیلات دولت منجر به رونق اشتغال و درامد در روستاها می شود.

وی به ظرفیت روستاها در بحث اشتغال برای مردم اشاره و گفت: باید تلاش شود با شناسایی و شکوفایی این ظرفیت ها در بحث اشتغال روستائیان گام برداشت و در این مسیر روستاها را یاری کرد.

فرماندار دهلران تعامل و همکاری شوراها و مردم در اجرای پروژه ها را یادآورد شد و افزود: تعامل مسئولان محلی با مدیران همواره در جهت پیگیری ها و به ثمر رسیدن آنها موثر است .

وی اربعین را ظرفیتی مهمی برای شهرستان ذکر کرد و گفت: مرز چیلات ظرفیتی برای شهرستان و روستاهای مسیر است که باید از آن استفاده کرد و درکنار بعد معنوی از مزایای اقتصادی اربعین نیز بهره مند شد.

عسگری با اشاره به شرایط کنونی کشور و توطئه دشمنان در خصوص هدف قرار دادن وحدت در جامعه گفت:امروز لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی وحدت و انسجام همه جانبه است و بدانید که دشمن در این عرصه نیز شکست می خورد و ما این گرنه را نیز با سربلندی پشت سر می گذاریم.

وی با اشاره به سوابق مردم دهلران در سنگر دفاع از انقلاب و ارزشها در طول 8 سال دفاع مقدس گفت:اقدامات خوبی در حوزه های عمران و آبادانی و اقتصادی انجام شده اما این مردم لایق خدمات بیشتر هستند و با همراهی مردم و دولت و استفاده از همه ظرفیت ها در این مسیر تسریع شود.

فرماندار دهلران گفت:ما فرصت و فضا و زیرساخت ها را فراهم می کنیم و در این مسیر با برنامه ریزی و هدفمند مسایل وموضوعات را متناسب با همه شرایط دنبال می کنیم.

عسگری افزود:با توجه به حجم کارها و اقدامات و پروژه های در دست اقدام آینده شهرستان روشن و افق آن رو به پیشرفت و توسعه بیش از پیش است.

وی در این دیدارها به اعتیاد و آسیب های ناشی از آن در جامعه نیز اشاره و افزود: خانواده ها باید مراقبت های بیشتر در جهت جلوگیری از این بلای خانمانسوز در خصوص فرزندان و تربیت آنها مد نظر داشته باشند.

در این دیدارها اعضای شواهای اسلامی و دهیاران روستاها نیز مسایل و مشکلات و راهکارهای خود را با فرماندار و مسئولان شهرستان در میان گذاشتند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار