معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور:
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: مشکلات مهم هر شهرستان را بررسی و حل کردن آنها را در دستور کار قرار می دهیم.
کد خبر: ۷۱۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 20 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  بابک دین پرست در دومین روز از سفر خود به استان ایلام در شهرستان دره شهر ابتدا از تونل بزرگ کبیرکوه، کارخانه لاستیک سازی استیل کرد و کارخانه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی سیف گستر بازدید کرد و در جریان نحوه تولید و ‌مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

وی در این بازدیدها اظهار داشت: مسائل و مشکلات طرح های مختلف را در این سفر بررسی و اگر در سطح استانی حل نشدند آنان را در سطح ملی مطرح تا راهی برای حل و فصل شدن آنها پیدا کنیم.

کارخانه استیل کرد شهرستان دره شهر اولین و بزرگ ‌ترین واحد تولیدی در ایران است که سیم تولید شده از مفتول را عرضه می‌کند.

این طرح با ظرفیت 10 هزار تن در سال سیم مفتول مورد نیاز لاستیک خودرو را تولید و در صورت بهره برداری می تواند 100 درصد نیاز کشور را تامین کند.

دین پرست روز گذشته نیز در سفر خود به استان ایلام به شهرستان های مهران، دهلران و آبدانان سفر و ضمن بازدید از واحدهای صنعتی و طرح های اقتصادی این شهرستان ها و همچنین میادین نفتی و مجتمع های صنعتی حوزه نفت و گاز در جریان پیشرفت پروژه های در دست اجرا قرار گرفت.

وی همچنین از بازارچه های مرزی مهران و دهلران نیز بازدید کرد و در آبدانان با فعالان اقتصادی این سه شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی استان نشستی برگزار کرد و مشکلات و مسایل تولید کنندگان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است معاون اقتصادی وزیر کشور امروز در ادامه سفر خود دراستان ایلام به شهرستان ای بدره، ملکشاهی، سیروان، و چرداول خواهد رفت./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
شهرستان ایوان جزء استان ایلام نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از طلا گشتن پشیمان گشته ایم لطفا ما را مس کنید ..لطفا زحمت بکشید دوباره ایوان به رو سرزمین مادری و سنتی خودش استان کرمانشاه ملحق کنین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار