رئیس اداره صمت:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ( صمت) بافق گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 580 نفر با ثبت‌نام در سامانه رصد این شهرستان جذب بازار کار شدند.
کد خبر: ۷۱۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 19 February 2019

ولی‌الله رنجبر اظهار داشت: همچنین در حوزه مشاغل خانگی 50 فرصت شغلی ایجاد شد و هر متقاضی 50 تا 500 میلیون ریال وام دریافت کردند.
وی تسهیلات بانکی رونق تولید به سه واحد را 60 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: میزان پیشرفت کار این واحدها در حد قابل قبولی است.
این مسئول بابیان اینکه بافق درزمینهٔ تسهیلات مشاغل روستایی، سامانه کار و معرفی متقاضیان رتبه اول استان یزد را داراست بیان کرد: در این حوزه 9 واحد برای دریافت 30 میلیارد ریال وام معرفی شد که نیمی از این مبلغ پرداخت و بقیه در دست اقدام است.
رئیس اداره صمت بافق، برنامه راهبردی شهرستان را شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کارگاه‌های کوچک و زودبازده دانست و تصریح کرد: چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در حوزه جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعتی و معدنی تدوین و شناسایی شد.
وی خاطرنشان کرد: بسته‌بندی حبوبات، صنایع تبدیلی، گلوله فولاد، رنگ، نایلون، پلاستیک، پوشاک، مصنوعات چوبی و فلزی و تراشکاری از عمده کارگاه‌های کوچک و زودبازده است.
رنجبر اضافه کرد: همچنین برای ساخت کارخانه آهک در جوار صنایع فولاد بافق مجوز لازم صادر شد و به‌زودی فعالیت این کارخانه با سرمایه‌گذاری 450 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
وی بابیان اینکه 49 واحد نانوایی در شهرستان فعالیت دارد گفت: 38 واحد سهمیه آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند و بقیه از سهمیه نیمه یارانه‌ای برخوردار هستند.
رئیس اداره صمت بافق سهمیه آرد یارانه‌ای را ماهیانه 342 تن و نیمه یارانه‌ای را 80 تن اعلام کرد و گفت: با این میزان آرد کمبودی احساس نمی‌شود.
سهمیه‌بندی آرد در یزد مرکز استان به عهده اداره کل غله و در شهرستان‌ها اداره صمت است.
مرکز شهرستان 50 هزارنفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار