رئیس هیات تیراندازی ایلام گفت: سه تیرانداز ایلامی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی هند در 2 رشته تفنگ و تپانچه حضور دارند.
کد خبر: ۷۱۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 18 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ کبری غیاثی افزود: پوریا نوروزیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان از اعضای ثابت تیم ملی ورزشکارانی هستند که در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این ورزشکاران در صورت کسب سهمیه در المپیک 2020 شرکت خواهند کرد.

غیاثی یادآور شد: چندی پیش آرمینا صادقیان و جواد فروغی در لیگ برتر بزرگسالان رشته تفنگ بادی و تپانچه رکورد مسابقات را از آن خود کرده و موفق به کسب نشان طلای رقابت های کشوری شدند.

به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.

جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.

پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

آرمینا صادقیان یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی مدال های مختلف ملی و بین المللی کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.

800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار