دادستان دهلران خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : 117 رأس گوسفند قاچاق توسط مأموران هنگ مرزی و با همکاری نیروهای امنیتی در شهرستان دهلران کشف و ضبط شدند.
کد خبر: ۷۱۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 17 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با تابناک اظهار داشت  : باتوجه به حساسیت موضوع مبارزه با قاچاق بلافاصله پرونده خارج از نوبت در دادستانی شهرستان دهلران تشکیل و 4 نفر در این راستا دستگیر شدند.

وی عنوان کرد :نماینده ستاد تملکی در شهرستان حضور پیدا کرده و بعد از سیر مراحل قانونی این گوسفندان ذبح و با قیمت مصوب بین خانواده های تحت پوشش های کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی توزیع خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران اظهار داشت : باتوجه به التهاب آفرینی برخی افراد سودجو در بحث تامین مایحتاج مردم این دادستانی برابر قانون با کسانی که قصد ایجاد التهاب در بازارداشته باشند  برخورد خواهد کرد ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
وقتی با وانت بنزین و گازوئیل به پاکستان می بردند و می فروختند . فرماندهان انتظامی و سپاه می خندیدند و ساکت بودند . معلوم است که یه پاکستانی فکر می کنه که کشور صاحب نداره . عربستان و امارات هم گوشت کشور را خالی می کنند . ما بیش از یک میلیون نفر نیروی انتظامی و نظامی بغیر سپاه و بسیچ داریم و برایشان مالیات میدهیم که حقوق بگیرند و آنها هر روز منت امنیت کشور را به سر ما می زنند . اگر این همه مالیات به پیمانکار نظامی می دادند بهترین امینیت را داشتیم و هر روز منت سرمان بنود که سوریه می شویم ....
یک مهندس ساده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سلام
خب خداراشکر مشکل دام هم حل شد!
117 راس دام زنده تنها مشکل کشور در این زمینه بوده است که این 117 تا هم پیدا شدند!!!!



جمع کنید مسخره بازی را! جلوی چشم رییس و مرئوس، دارند ده هزار تا ده هزارتا گاو و گوسفند خارج می کنن!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار