مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام ؛
مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۲ میلیارد ریال جهت استاندارد سازی ۴۰ باب فضا غیر ایمن تخصیص اعتبار شده است همچنین با امضای تفاهم نامه و با تخصیص اعتبار در سال آینده یک هزار و ۸۵۶ کلاس درس غیر استاندارد ایمن سازی خواهند شد.
کد خبر: ۷۱۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 10 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدری  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۷ درصد فضاهای آموزشی استان نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

وی افزود:از ابتدای سالجاری ۸۸ پروژه در دست اجرا بوده که تاکنون تعداد ۲۰ فضا تحویل و به بهره برداری رسیدند که تلاش می شود تا پایان سال نیز تعداد دیگری از این فضاها به سرانجام خواهدرسید.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام: استان ایلام دارای یک هزار و ۱۱۵ باب فضای آموزشی با پنج هزار و ۲۳۷ کلاس درس است که از این تعداد ۱۷۷ فضا با ۵۱۷ کلاس درس فرسوده و تخریبی هستند و ۴۴۳ فضا با یک هزارو ۹۶۱ کلاس درس نیازمند مقاوم سازی و ایمن سازی می باشند .

 وی در خصوص اعتبارات گفت: با پیگیریی های انجام گرفته اعتبار ملی از مبلغ ۹۵ میلیارد ریال ۲۷۵ میلیارد ریال و تعهدات خیرین از ۱۶۵ میلیارد ریال به ۲۰۰ ملیلیارد ریال افزایش یافته و اعتبارات استانی نیز از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۲۵۶ میلیارد ریال افزایش یافته است.

حیدری ادامه داد: با شروع به کار ایزوگام مدارس در سطح استان ۶۹ هزار مترمربع با مبلغ اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی، بخش اعظمی ازعایق پشت بام مدارس در استان ایلام که نیاز مبرم به ایزوگام دارند مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون مقدار بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع ایزوگام در سطح مدارس استان صورت گرفته است.

حیدری افزود: در ایام دهه فجر مدرسه ۶ کلاسه ماژین ایوان با ۶ کلاس درس وزیربنای ۳۵۶ مترمربع ومبلغ اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خیری دفتر مناطق نفت خیز به بهره برداری رسید.

وی گفت: در شهرستان ایوان این مدرسه با کمک دفتر مناطق نفت خیز وبا زیربنای ۳۵۶ مترمربع ومبلغ اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان بصورت کامل مقاوم سازی شده است و دارای ۶ کلاس درس وتعداد ۵۵ دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل شدند.

وی در ادامه از افتتاح دبستان ۶کلاسه مهر ملکشاهی خبر داد و افزود: این مدرسه در ۵۰۶مترمربع زیربنا محوطه سازی ۱۳۵۰مترمربع و دیوارکشی به طول ۱۵۰ مترطول با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰۰۰میلیون ریال احداث گردیده که از این مبلغ ۶۶۲۵میلیون ریال توسط بنیاد محترم برکت هزینه گردیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار