باتوجه به اینکه تنها جایگاه سوخت سی ان جی دهلران متعلق به شهرداری دهلران است ،برای بررسی بیشتر موضوع وعلت تعطیلی مکرر آن گفتگویی با شهردار دهلران ،رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی دهلران و رئیس شرکت گار دهلران داشته ایم.
کد خبر: ۷۱۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 17 February 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور:: بیش از سه ماه از تعطیلی تنها جایگاه سی ان جی دهلران می گذرد وهمین امر باعث شده بسیاری ازشهروندان وحتی مسافران برای تهیه سوخت(گاز سی ان جی )  با مشکلات فراوانی مواجه شوند. تعطیلی این جایگاه سبب شده تا مصرف بنزین در شهرستان دهلران نسبت به ماه های قبل،  پنج درصد افزایش داشته باشد.

متاسفانه تعطیلی مکرر تنها جایگاه سوخت «سی ان جی» شهر دهلران موجب نارضایتی و سرگردانی رانندگان برون شهری وشهروندان این شهرستان شده است . اعتراض رانندگان خودروهای دوگانه سوز در خصوص تعطیلی این جایگاه سبب شد که فرماندار دهلران ، شهردار و رئیس شورای شهر، روز گذشته از این جایگاه بازدید داشته باشند

باتوجه به اینکه تنها جایگاه سوخت سی ان جی دهلران متعلق به شهرداری دهلران است ،برای بررسی بیشتر موضوع وعلت تعطیلی مکرر آن گفتگویی با شهردار دهلران  ،رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی دهلران و رئیس شرکت گار دهلران داشته ایم.

  افت فشار و نوسانات گاز باعث آسیب دیدن  قطعات جایگاه شده است

 شهردار دهلران در گفتگو با تابناک بیان داشت : باتوجه به  افت فشار گاز، بارها موضوع را از طریق شرکت گاز پیگیری کرده ایم  ولی مسئولان شرکت گاز معتقد هستند که فشار گاز در این جایگاه استاندارد است وخراب شدن دستگاه ها به خاطر فرسودگی است.

عیسی رضایی عنوان کرد : برای خدمات رسانی به شهروندان بایک شرکت معتبر در راستای تعمیر ونصب قطعات جدید قرارداد بسته شده است و  تا قبل از پایان سال این جایگاه راه اندازی خواهد شد.

وی افزود : برای تعمیر وخرید تجهیزات آسیب دیده این جایگاه بیش از هشتصد میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار دهلران گفت : راه اندازی مجدد این جایگاه منوط به تامین گاز استاندارد از سوی شرکت گاز است در غیر این صورت به خاطر جلوگیری از آسیب به قطعات و خسارت ناشی از پائین بودن فشار گاز، راه اندازی مجدد آن امکان پذیر نیست.

 تعطیلی این جایگاه به خاطر افت فشار گاز بوده است

رئیس ناحیه پخش فرآورده های نفتی شهرستان دهلران در گفتگو با تابناک اظهار داشت : پایین بودن فشار گاز سبب شده به بیشتر قطعات این جایگاه آسیب وارد شود.

علی محمدی عنوان کرد : باتوجه به اینکه جایگاه متعلق  به شهرداری دهلران است مکاتباتی برای  تامین قطعات مورد نیاز آن وراه اندازی مجدد برای خدمات دهی به شهروندان  ارسال شده است.

 محمدی تصریح کرد : باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال واز طرفی وجود وسایل نقلیه عمومی ،می طلبد مسئولان شرکت گاز وشهرداری اقدامات لازم در خصوص راه اندازی مجدد این جایگاه را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شرکت گاز شهرستان دهلران نیز گفت : شرکت گاز ناحیه دهلران آمادگی تامین گاز استاندارد جایگاه سی ان جی دهلران را دارد.

غلام زارعی در گفتگو با تابناک بیان کرد : در مقطع زمانی کوتاهی به خاطر عملیات تعمیرات ،در خطوط انتقال گازرسانی خط 20 اینچ دهلران گاز شهرستان با افت مواجه شد.

وی افزود :باتوجه به بالا بودن فشار گاز در این جایگاه نباید شهرداری عدم ارائه خدمات دهی به مردم را متوجه شرکت گاز کند.

زارعی بیان کرد : شرکت گاز آمادگی لازم در جهت همکاری واز طرفی تامین گاز مورد نیاز جایگاه سی ان جی را دارد .

به گزارش تابناک؛ جایگاه سی ان جی دهلران دوسال پیش به بهره برداری رسیده واز آن زمان تاکنون بیش از آنکه خدمات ارائه بدهد به خاطر مشکلات فنی تعطیل شده است وهمین باعث شده بسیاری از رانندگان وسایل نقلیه عمومی و رانندگان خواستار رسانه ای شدن مشکل این جایگاه شدند تا شاید مسئولان برای راه اندازی آن چاره اندیشی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار