صبح امروز عکسی از افتتاح این 18چشمه حمام  ودستشویی که گویا در دهه مبارک فجر انجام شده است در فضای رسانه ای استان منتشر شد.این عکس پیش از آنکه امیدوار کننده باشد ،نگران کننده است چرا  که این اقدام  مسئولان بیش از آنکه دستاوردی برای نظام داشته باشد تضعیف نظام را در پی دارد.
کد خبر: ۷۱۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 16 February 2019

 تابناک ایلام مجتبی کاور:: گاودول روستایی که فقر محرومیت در آن موج می زند. گرچه فقر، بیکاری ومحرومیت در کل استان ایلام وجود دارد ولی حکایت (گاودول ) حکایت تلخی است که گویا مسئولین از گذشته تاکنون آن را از نقشه جغرافیایی استان ایلام حذف کرده اند به طوری که مردم این روستا از ابتدایی ترین امکانات رفاهی  همانند حمام ودستشویی بی بهره بوده اند چرا که افتتاح 18چشمه حمام ودستشویی  توسط معاون رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور ومدیر عامل جمعیت هلال احمر استان که توسط خیرین ساخته شده اند حکایت تلخ محرومیت این روستا در استان ایلام  است

این روزها  عکسی از افتتاح این 18چشمه حمام  ودستشویی  در دهه مبارک فجر  در فضای رسانه ای استان منتشر شد، این عکس بیش از آنکه امیدوار کننده باشد ،نگران کننده است چرا که این اقدام مسئولان بیشتر از آنکه دستاوردی برای نظام داشته باشد تضعیف نظام را در پی دارد.

آقای مدیر عامل !دعوت رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور به استان ایلام بسیار کار ارزشمند وقابل تقدیری است، ولی ای کاش این دعوت بر مبنای برنامه ریزی مهمتری صورت می گرفت تا افتتاح چند چشمه حمام ودستشویی که به گفته شما در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آنها را به روستاییان محروم گاودول هدیه دادید !

ای کاش، بجای این همه هیاهو ؛وهزینه های بریز و بپاش ، وبه خط کردن داوطلبان در سپیده دم و سرما در  فرودگاه ایلام ،بدون دعوت از مسئولان کشوری ودادن لوح تقدیر بشردوستانه، بی سر و صدا، با حضور مسئولان محلی اقدام به بهره برداری از آنها می کردید. چرا که این اقدام بیشتر رضایت مندی مردم منطقه محروم را در پی داشت تا قیچی کردن روبان حمام ودستشویی توسط رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور!

آقای مدیر ! با یک حساب سر انگشتی ماموریت رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور وهئیت همراه ، خود شما ، وهزینه ایاب و ذهاب که تنها برای افتتاح 18چشمه حمام ودستشویی که در فاصله 150کیلومتری مرکز استان محاسبه کنیم، می توان چندین چشمه حمام ودستشوئی دیگر در یکی از روستا های محروم استان ایجاد کرد ،ولی گویا شما تنها داشته خود برای بیلان کار در بحث پروژه های عمرانی در دهه مبارک فجر ،همین چندین چشمه حمام ودستشویی بود که آن هم توسط خیرین ساخته شده اند نه شما !

امید است استاندار ایلام ودستگاه های نظارتی در استان ضمن بررسی عملکرد واقعی برخی از مدیران ،کل افراد ناکار آمد که تنها فرصت سوزی می کنند را کنار بزنند تا شاهد توسعه این استان محروم باشیم .

اما آنچه که سبب شده استان ایلام به جایگاه واقعی خود نرسد عدم برنامه ریزی مسئولان از گذشته تا کنون بوده است .هرچند خدمات ارائه شده نظام ودولت ها در این استان قابل تقدیر است ولی بخش عظیمی از عقب ماندگی استان ایلام به خاطر عدم استفاده از نیروهای توانمند  ؛برنامه ریزی مسئولان ومدیران کل  است که در این سالها تنها برای بقای خود تلاش کردند  تا توسعه وآبادانی استان، که این خود ظلم آشکاری است  که دامن استان را فرا گرفته است.

متاسفانه آنچه بیشتر درد آور است عدم اطلاع رسانی خدمات نظام ودولت وبزرگ نمایی برخی پروژه های فرمالیته توسط مسئولین است که سبب بی اعتمای افکار عمومی شده است.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اییییییییییییییییییییوایییییییییی خاک عالن بر سرتان .این پروژه بزگتان است ..........حقی به کسانی رساندید که بایست 40 سال پیش می رساندید .الان افتخار هم می کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
خاک عالم ..
نه نه
خاک دو عالم .....
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
این کارها نهایت تحقیر تک تک افراد ایرانه و در تاریخ ثبت خواهد شد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
این کارها نهایت تحقیر تک تک افراد ایرانه و در تاریخ ثبت خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار