در مراسمی "ناهید ویسی" به عنوان رئیس "گروه نوسازی و تحول اداری" منصوب و از خدمات "حجت حیدری" که به درجه بازنشستگی نائل شد، تقدیر شد.
کد خبر: ۷۱۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 16 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ یارالله نصیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه ضرورت گردش نخبگان در سازمان‌های دولتی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، اظهار کرد:در هر مجموعه‌ای که گردش نخبگان قطع شده، انتصابات سفارش محور بوده، فرآیند عزل و نصب‌ها و ارتقا منابع انسانی از پایین به سمت بالا نبوده است، آن ساختار آسیب دیده است .

وی با اشاره به تعهدات خوب و ظرفیت بالای بانوان شاغل در سازمان ها ادامه داد: در سازمان صمت استان ایلام نیز تلاش شده از ظرفیت این افراد استفاده شود و این اقدام گامی عملی در جهت گردش نخبگان در این سازمان است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان داشت: وفاق و همدلی در درون مجموعه کاری موجب هم افزایی و افزایش بهروری می شود و امروز در درون مجموعه سازمان صمت این وفاق و همدلی به خوبی احساس می شود. وی گفت: رشد قابل قبول شاخص‌های عملکردی و موفقیت‌های حاصل شده در راستای ماموریت‌های سازمانی، ناشی از تلاش جمعی، وجود همدلی و همکاری صادقانه کارکنان و مجموعه منابع انسانی توانمند این سازمان بوده است./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار