رئیس پلیس راه ایلام گفت: جاده های فرعی ایوان دارای نقاط حادثه خیز و پیچ های فراوانی است.
کد خبر: ۷۱۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 15 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با حضور مسئولان شهرستان ایوانغرب ، از جادهای  فرعی حوزه این  شهرستان  (زرنه،سومار و گیلانغرب) به طول ۳۳ کیلومتر بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته این محورها دارای نقاط حادثه خیز فراوان و پرپیچ و خم بوده و در بعضی نقاط خصوصاً جاده سومار به دلیل  رانش زمین جاده نشست پیدا کرده  و هر لحظه احتمال وقوع حوادث برای خودروهای که در این مسیر حرکت می کنند وجود دارد.

همتی زاده گفت: متاسفانه به دلیل نبود استاندارد مناسب در این  جاده ها، سالانه شاهد تصادفات فوتی زیادی در این  محورهای هستیم.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد:  در بعضی نقاط این جادها که دارای پستی و بلندی ها و کندگی های فراوانی است و  لکه گیری انجام شده فاقد هرگونه استاندارد خاص بوده  و رانندگان برای فرار از  کندگی های سطح آسفالت از مسیر های اصلی خود خارج و دچار انحراف در جاده می شوند و حوادث را  برای خود و دیگر خودروهای عبوری بوجود می آورند.

 وی در پایان گفت: از رانندگان عزیز تقاضا داریم تا چاره اندیشی و پیگیری تا حصول نتیجه توسط این پلیس و دستگاه های ذیربط  از ترددهای غیر ضروری در مسیر جاده سومار تا زمان مسدودی کامل خودداری کنند./ع

 

اخبار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار