امیر خجسته با اشاره به فعالیت جریان نفوذ در داخل کشور بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم افراد فاسد، با باندبازی، رانت و آقازادگی و خانم‌زادگی در کشور بیایند و فساد ایجاد کنند.
کد خبر: ۷۱۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ 14 February 2019
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود یک‌هزار و ۳۲۸ کانتینر کالای قاچاق به کشور گفت: با قاچاق تولید کشور را نابود کردند، کسانی که مسئولیت دارید، اگر بصیرت ندارید چشم که دارید!

به گزارش فارس، خجسته در مراسم تجلیل از کارگران انقلابی استان همدان با بیان اینکه امت و مردم ما بی‌نظیر هستند و تاریخ چنین مردمی را به خود ندیده است اظهار کرد: شکوه راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر دل دشمن را خون کرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۰ شبکه تبلیغاتی علیه انقلاب تبلیغ کردند تا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمرنگ شود، اما ناکام ماندند ادامه داد: خوشبختانه امسال راهپیمایی باشکوهی را در کشور شاهد بودیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بی‌نظیر است تصریح کرد: مقام معظم رهبری یکی از اقتصادانان بزرگ دنیاست، اما در این ۱۰ سال برخی مسوولان ما نفهمیدند و درک نکردند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک موضوع مهم بود که رهبری مطرح کردند افزود: اهمیت اقتصاد مقاومتی را نیز مسوولان متوجه نشده‌اند یا نخواستند که بفهمند.

خجسته با اشاره به فعالیت جریان نفوذ در داخل کشور بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم افراد فاسد، با باندبازی، رانت و آقازادگی و خانم‌زادگی در کشور بیایند و فساد ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید پاک باشد تا بتواند ناپاکی‌ها را از بین ببرد گفت: جیب نماینده مجلس باید بسته و دهان او باز باشد نه اینکه جیب او باز و دهانش بسته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مسوولان سوء مدیریت دارند و بی‌کفایت هستند ادامه داد: بازار به حال خود رها شد و هیچ کس حرفی نزد.

وی با اشاره به اینکه در بازار رها دلار به ۱۹ هزار تومان رسید و باز هم کسی حرفی نزد افزود: این گونه می‌توان مدیریت و کشورداری کرد؟

خجسته با اشاره به اینکه قیمت دلار کاهش پیدا کرد، اما قیمت اجناس برگردانده نشد افزود: در رابطه با این موضوع سه وزیر اقتصادی را در مجلس استیضاح کردیم.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا به معنای از پشت خنجر زدن است افزود: به ۹۵ درصد گمرکات مراجعه کرده و تمام راه‌های ورود قاچاق را پیدا کردیم که در این زمینه ۳۵ نفر دستگیر شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ درصد راه‌های ورود قاچاق به کشور اصلاح شده است یادآور شد: ۳۶۰ هزار نفر به خاطر تعطیلی واحد‌های تولیدی البسه و نساجی بیکار شدند.

وی با اشاره به اینکه باند‌های قاچاق کالا بین‌المللی و ملی بوده و شبکه‌های قوی دارند ادامه داد: درگیر شدن با باند‌ها و شبکه‌ها مشکل است.

خجسته با اشاره به ورود یک‌هزار و ۳۲۸ کانتینر کالای قاچاق به کشور افزود: با قاچاق تولید کشور را نابود کردند، کسانی که مسئولیت دارید، اگر بصیرت ندارید چشم که دارید!

وی با اشاره به اینکه هر کس یک شغل ایجاد کند قهرمان ملی است تاکید کرد: چرا اقتصاد کشور را به جوانان نمی‌دهید؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا پسر و داماد یک شخصیت بالای کشوری باید در کار قاچاق باشد؟ ادامه داد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی ۳۱ نفر دستگیر شدند که این افراد باید در میدان آزادی و در ملا عام اعدام شوند.

وی با بیان اینکه تهدیدات باید به فرصت تبدیل شوند به موضوع قاچاق دام زنده پرداخت و بیان کرد: فوج فوج گوسفند از کشور خارج می‌شود، این یک توطئه است.

خجسته با بیان اینکه ۵۰ هزار گوسفند از خارج وارد کردند و افتخار هم می‌کنند افزود: آیا این افتخار دارد؟ این گونه کشور را مدیریت می‌کنید؟

وی با تاکید بر اینکه مانع تولید و توسعه بانک‌ها هستند افزود: چرا یک نفر با باند و رانت ۶۰ شرکت صوری ثبت کرده و وام‌های کلان بدون تضامین می‌گیرد، اما برای پرداخت وام به تولیدکننده این همه اذیت می‌کنند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار