مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اعلام کرد: ریزش کوه که در برخی محورهای مواصلاتی استان رخ داد با تلاش راهداران پاکسازی و تردد در آن ها جریان دارد.
کد خبر: ۷۱۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 14 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه گفت: بارندگی های شدید روزهای اخیر باعث ریزش کوه در برخی محورهای مواصلاتی استان شده بود.

وی افزود: عصر روز گذشته دو مورد ریزش کوه در محور دره شهر- بدره(واریانت چشمه شیرین) و محور آبدانان - میمه (منطقه تختاب و انجیره) اتفاق افتاد که با تلاش شبانه روزی راهداران بامداد امروز بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از احتمال ریزش دوباره کوه در این محورها و سایر نقاط دیگر استان خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و آغاز بارندگی ها از عصر امروز می طلبد رانندگان در این مسیرها با احتیاط کامل رانندگی کنند.

دلخواه تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آن‌ها به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این گروه ها شامل 34 اکیپ با بیش از 178 دستگاه و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در پایگاههای راهداری استان مستقر شده اند، اضافه کرد: گشت زنی در جاده های استان با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در جاده های استان از وظایف این گروه ها است.

وی تاکید کرد: با آغاز بارندگی ها و با توجه به لغزنده بودن جاده ها، احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌ کند.

111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است./م

ایرنا

 

اخبار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار