معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام
معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: ما امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران هزاران حزب سیاسی داریم که آزادانه مباحث خود را بیان می‌کنند و این به برکت این نظام مردمی است.
کد خبر: ۷۱۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 12 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام اظهار داشت: یکی از مفاهیم اساسی که ملت ایران دنبال آن بود آزادی است که بحمدالله نظام جمهوری اسلامی ایران توانست آزادی را در سایه عدالت ایجاد کند.

وی افزود: رهبری بی نظیر انقلاب و وحدت مردم 2 ویژگی برجسته انقلاب اسلامی بود که نقش مهمی را در شکل‌گیری این انقلاب 40 ساله دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: ما امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران هزاران حزب سیاسی داریم که آزادانه مباحث خود را بیان می‌کنند و این به برکت این نظام مردمی است.

وی اذعان داشت: بعد از انقلاب اسلامی سال 57 تاکنون 12 دوره انتخابات ریاست جمهوری و 10 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم و این ناشی از دموکراسی آزاد اندیشی برهان اساسی آزادی اسلامی است .

نوذری یادآور شد: در سایه جمهوری اسلامی ایران ما 8 سال جنگ را تجربه کردیم و به واسطه این انقلاب و صلابت و حضور مردمی توانستیم پیروز شویم .

وی خاطر نشان کرد: هر ملتی و هر کشوری در طول حیات سیاسی خود فراز و نشیب‌هایی دارد امروزه ایران اسلامی درگیر تحریم‌های اقتصادی است ولی با پیمان وحدت و همبستگی از این پیچ حساس هم‌گذر خواهد کرد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار