معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت:حضور پربار و معنادار مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال افکار عمومی عالم را متعجب ، سران استکبار جهانی را عصبانی و حقیقت شکست ناپذیری ملت انقلابی ایران انقلابی را به اهل عالم ابلاغ و به اثبات رسانید.
کد خبر: ۷۱۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 12 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  احمد کرمی در مراسم راهپیمایی  ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی ملی و سراسری گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بعنوان یک دهه طلایی در طول تاریخ ایران بزرگ امسال با نام و یاد و منطق فاطمی (س) مزین و معطر شده و به برکت نام این بانوی بی بدیل به یک دهه ماندگار و پرشور در حافظه تاریخ ملت ایران ثبت و ضبط خواهد شد.

هدف انقلاب اسلامی را احیای اسلام و قرآن، حفظ منزلت مردم و حراست از نام ایران دانست و افزود: حضور پربار و معنادار مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال افکار عمومی عالم را متعجب ، سران استکبار جهانی را عصبانی و حقیقت شکست ناپذیری ملت انقلابی ایران انقلابی را به اهل عالم ابلاغ و به اثبات رسانید.

وی روند توسعه استان را مطلوب و قابل قبول عنوان کرد و گفت: به یمن رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ، تحریم های ظالمانه، تهدیدهای متجاوزانه ، تردیدهای خبیثانه و تبلیغات مزورانه جهان سلطه قادر به تضعیف روند این نهضت الهی نبوده و نخواهد بود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تونل کبیرکوه را یکی از بزرگترین تونل های جاده ای کشور عنوان کرد که در حوزه شهرستان های آبدانان و دره شهر در حال احداث است که تاکنون پنج هزار و 300 متر از تونل 6 هزار و 300 متری کبیر کوه حفر شده و تا نیمه اول سال 98 عملیات حفاری این تونل بزرگ به پایان می رسد.

کرمی یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه بزرگ راهسازی بخش زیادی از مشکلات حمل و نقل و ترافیک 11 استان مرکزی و شمال غربی کشور به بنادر جنوبی و عتبات عالیات کشور عراق مرتفع می شود.

وی خدمات دولت تدبیر و امید را بی نظیر دانست و افزود: نقشه برداری و مطالعه علمی و فنی سد ورگر آبدانان انجام شده و این طرح مهم کشاورزی در اسفند ماه امسال به پیمان و عملیات اجرایی آن آغاز می شود که با اتمام آن سه هزار هکتار از مزارع پایین دست مشروب می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار