فرماندار دهلران گفت : تکیه برتوان داخلی،اقتصاد مقاومتی،ظرفیت های درونی،و اتحاد و انسجام راه برون رفت از مشکلات فعلی است
کد خبر: ۷۱۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 11 February 2019

فرماندار دهلران گفت : تکیه برتوان داخلی،اقتصاد مقاومتی،ظرفیت های درونی،و اتحاد و انسجام راه برون رفت از مشکلات فعلی است

به گزارش تابناک ایلام،مجید عسکری در نشست با خبرنگران رسانه های گروهی شهرستان دهلران گفت : قلم دارای جایگاه مهم و ارزشمندی است و باید در جهت حق ،عدالت و توسعه باشد باشد

وی بیان داشت : بدون شک اگر قلم خبرنگاران در جهت پیشرفت و نقشه راه مشترک باشد بدون آثار و برکات فراوانی برای جامعه در پی خواهد داشت .


عسکری عنوان کرد : از نقد سازنده استقبال می کنم وبین نقد و تخریب از زمین تا آسمان فاصله است و ما از نقد هراسی نداریم و خبرنگاران بعنوان مشاورانی امین باید در زمینه توسعه و پیشرفت تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران اظهار داشت : خبرنگاران مطالباتی که امکان تحقق آنها کم است را برجسته نکنند و با واقع بینی بدنبال تحقق خواسته هایی باشند که امکان تحقق داشته باشند و در جامعه تاثیر گذار باشند.


وی با اشاره به شروع بکار دولت یازدهم در شرایط تحریم ها و قطعنامه های سازمان ملل افزود:در آن زمان فروش نفت ما زیر 500هزار بشکه بود و در موضوعات مالی،نقل و انتقالات ،بیمه و کشتیرانی و تورم مشکلات فراوانی داشتیم ولی نتایج مذاکرات و پیگیری ها سبب شد که قطعنامه ها وتحریم ها به حداقل برسند

عسکری عنوان کرد : دولت تدبیر وایمد در دوردوم برنامه های فراوانی را دنبال  کرد اما کار شکنی آمریکا و کنار گذاشتن برجام با تحریم های یکجانبه و سخت گیرانه مواجه شدیم.
وی گفت: تفاوت در اینجاست که در این دور از تحریم ها آمریکا تنهاست و آمریکا اعلام کرده هر که با ایران تجارت کند حق تجارت با آمریکا را ندارد .

عسکری افزود : مراسم 22 بهمن تجلی وحدت و انسجام است مردم و همه گروه ها سیاسی  اتحاد خود را به دشمنان نشان خواهیم داد.

وی تصریح کرد : در روزهای آینده شاهد نشست امنیتی ورشو هستیم که همه گروه های سیاسی مخالف کشور در خارج از مرزها   در آن سوی میز همه بر علیه ما متفق القول هستند وباید همه گروهای سیاسی و... با وحدت و انسجام ،همدلی به جنگ دشمن برویم چرا که دشمن شکست خواهد خورد .

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار