شنیده از یک منبع مطلع حاکیست که بدنبال ارجاع این موضوع از سوی فرماندار مهران به هیات حل اختلاف استان ایلام ،امروز سه نفر از اعضای شورای شهر مهران به هیات حل اختلاف احضار شده اند تا به خواسته فرماندار این شهرستان مبنی بر ایجاد اختلاف و تشتت و همچنین زمین گیر شدن فعالیت های جاری شورا از سوی این سه نفر رسیدگی و تصمیم نهایی اتخاذ شود.
کد خبر: ۷۱۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 10 February 2019

تابناک ایلام::پس از بروز اختلافات در بین اعضای شورای شهر مهران بر سر ماندن ویا رفتن شهردار پیشین این شهر که به استعفای حجت شاکیان منجر شد ،اینگونه تصور شد که با رفتن شهردار حاشیه ها نیز به نفع شهر وشهروندان مهرانی خاتمه خواهید یافت.

اما گویا عمق اختلافات وشکاف بروز یافته در بین اعضای شورای شهر در حدی نیست که حاشیه ها به محاق رفته وراه برای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات این شهر هموار شود .چراکه دامنه این اختلافات به حدی گسترش یافته که مسئولین شهرستان ،تنها راه برون رفت از آن را در هیات حل اختلاف جستجو کرده اند.

آخرین خبرها از وضعیت شورای شهر مهران حاکی از آن است که بروز اختلاف و دودستگی در بین اعضای شورای شهر از اختلاف بر سر شهردار پیشین نیر فراتر رفته و در بسیاری از حوزه های تصمیم گیری نمود یافته است ،تا جایی که فرماندار این شهرستان با ارجاع آن به هیات حل اختلاف استان ،تعیین تکلیف شورای شهر را از این هیات خواستار شده است.

شنیده از یک منبع مطلع حاکیست که بدنبال ارجاع این موضوع از سوی فرماندار مهران به هیات حل اختلاف استان ایلام ،امروز تعدای  از اعضای شورای شهر مهران به هیات حل اختلاف احضار شده اند تا به خواسته فرماندار این شهرستان مبنی بر ایجاد اختلاف و تشتت و همچنین زمین گیر شدن فعالیت های جاری شورا از سوی این اعضا  رسیدگی و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

از آنجاییکه مطابق با مکاتبه فرماندار،برخی از اعضای شورای شهر به اخلال در نظم شورا،زمین گیر شدن فعالیتها و اخلال در تصمیم گیری متهم شده اند ،باید منتظر ماند ودید که آیا تداوم اختلافات ،اصرار فرماندار بر سلب عضویت اعضای شورا به اتخاذ تصمیم غافلگیرانه ای منجر خواهد شد یا خیر ؟!آیا اعضای شورای شهر توان مجاب نمودن هیات وتبیین چرایی بروز اختلافات را دارند یا خیر ؟! راستی منطقیست که ریشه این اختلافات را در دو قطبی قومی وقبیله ای و حرکات منفعت طلبانه و قوم مدارانه تعدادی از اعضای شورا وهمچنین برخی مسئولین شهرستان جستجو کرد؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار