امام‌ جمعه ایلام ؛
امام‌ جمعه ایلام گفت: عشایر غیور استان ایلام چنان مورد اعتماد هستند و چنان امنیتی بر این استان ما حاکم است که این عزیزان با این وضع حضور دارند و می بینیم.
کد خبر: ۷۱۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 09 February 2019

 به گزارش تابناک ایلام،حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر جمعه در یادواره شهدای ایل قجر اظهار داشت: از برکت خون شهدا و استقامت شما ملت غیور مقاوم و صبور شاهد فروپاشی استکبار جهانی و ابر قدرتی آمریکا هستیم.

وی افزود: آمریکایی که برای نابودی انقلاب ما ۷ تریلون دلار در منطقه هزینه کرد، اکنون برای ۵ میلیارد دلار که هزینه ایجاد دیوار دفاعی بین خود و مکزیک ایجاد کند بین رئیس جمهور و گنکره آنها جنگ و دولت تعطیل می شود، ۸۰۰ هزار کارمند دولت بیکار می شوند.

امام جمعه ایلام خطاب به حضور مردم عنوان کرد: امنیت کشور ما آنچنان عالی است که در این نقطه صفر مرزی رزمندگان مسلح عشایر ما با سلاح جنگی خود بدون این که کنترل شده باشند در چنین جلسه با عظمتی حضور پیدا می کنند نه این که دغدغه ای برای به هم زدن امنیت باشد، چه نعمتی بالاتر از این است.

وی افزود: عشایر غیور استان ایلام چنان مورد اعتماد هستند و چنان امنیتی بر این استان ما حاکم است که این عزیزان با این وضع حضور دارند و می بینیم.

وی ادامه داد: شهدا شاخص مسیر ما هستند، شهدای ما برای لبیک گویی به ندای مرجع تقلید و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جان شیرین خود را فدا کردند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار