معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت:تمام تلاش ها برای به سرانجام رساندن پروژه تامین آب شرب ملکشاهی در کوتاه مدت است و تاکنون بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۱۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 07 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تامین آب ملکشاهی از طریق سد ایلام منتقل  و دارای 3 ایستگاه پمپاژ ، تصفیه خانه و با  24 کیلومترخط انتقال می باشد.

 وی با بیان اینکه  تنها 8 کیلومتر خط انتقال تامین آب مکشاهی باقی مانده است افزود:تاکنون بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام  یادآور شد:در کنار این پروژه یک تصفیه خانه هم در سفر استاندار مصوب شد که اعتبار آن چیزی حدود 7 میلیارد تومان است و در یک زمان بندی کوتاه مدت به سرانجام خواهد رسید تا به صورت دائم آب شرب ملکشاهی را تأمین کند.

وی اظهارداشت :یکی از کارهای خوبی که در شهرستان ملکشاهی پیگیری شده است  و از مطالبات مردم منطقه در سفرهای شهرستانی استاندار بود، احداث سد میان تنگمی باشد.

کرمی ادامه داد:باتوجه  محدودیت هایی که در زمینه تخصیص آب این سد وجود داشت، مطالعات آن در مراحل پایانی است و بعد از اتمام مطالعات عملیات اجرایی آن انجام می شود.

وی بیان داشت :این سد خاکی رسی برای مصارف صنعتی و کشاورزی است که اثربخشی خوبی در بحث اقتصادی شهرستان ملکشاهی ایجاد خواهد کرد.

معاون عمرانی استانداری ایلام  گفت:توسعه راه های ارتباطی این شهرستان ملکشاهی کلید توسعه و پیشرفت منطقه است

وی  یادآور شد : 15 نقطه حادثه خیز از مسیر های شهرستان ملکشاهی به کمک ادوات و تجهیزات راهداری حذف گردید وتمام تلاش خود را برای توسعه راه ایلام – ملکشاهی – مهران به عنوان یک راه اصلی و شریانی در استان به کار خواهیم گرفت/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار