استاندار ایلام گفت: ورزشکاران ایلام در سال ۹۷ صاحب ۳۳ مقام بین المللی شدند.
کد خبر: ۷۱۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 08 February 2019

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای اداری استان که باحضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، ابتدا گزارشی از وضعیت جوانان استان ارائه داد و گفت: آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان باید به جد مورد توجه قرار گیرد چراکه جوان نماد پویائی و تحرک است و جامعه ای سالم و فعال است که جوانان پرشور تری داشته باشد.

وی ادامه داد: استان ایلام از جوانان مستعد و توانمندی برخوردار است و انان در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند.

وی در ادامه عملکرد ورزش قهرمانی در استان را قابل تقدیر  دانست و تصریح کرد: ورزشکاران استان در طول سال ۹۷ تا کنون صاحب ۳۳ مقام بین المللی، ۱۲ مقام جهانی و ۹ مقام آسیایی شده اند که این در نوع خود قابل توجه است.

استاندار ایلام در ادامه خواسته ها و مطالبات استان در حوزه ورزش و جوانان را مطرح کرد و گفت: علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام استان بایست در جهت ساماندهی درست جوانان و ورزشکاران برنامه ریزی کرد.

وی در ادامه از وزیر ورزش و جوانان یک مطالبه مهم نیز داشت و آن مجوز و ایجاد ردیف استخدامی برای مشاوران جوان بود.

سلیمانی دشتکی در این رابطه بیان داشت: با توجه به تاکیدات رئیس‌جمهور محترم در استفاده حداکثری از جوانان در امورات مختلف از جمله بحث مدیریتی، لازم است که در این خصوص بصورت عملیاتی به این مقوله بپردازیم.

وی افزود: تاکنون در استان ایلام ۴۹ مشاور جوان در دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها منصوب شده اند و این می تواند یک تمرین مدیریتی برای جوانان باشد.

وی اظهار داشت: فراهم کردن فرصت اشتغال برای جوانان می تواند انگیزه را در آنان دوچندان کند و از طرفی راه را برای استخدام جوانان باز خواهد
 کرد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتصابات سعی کرده ایم تاکید بر این قشر فعال جامعه داشته باشیم و خوشبختانه نتیجه هم مثبت بوده است.

استاندار ایلام در پایان بر ایجاد سامانه اوقات فراغت جوانان، ایجاد یادمان شهدای زمین چمن چوار، توجه و کمک به سمن های ورزشی و اجرایی شدن تفاهم نامه های ستاد مواد مخدر و ... تاکید کرد./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار