رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: برخورد با وسایل نقلیه شخصی مسافرکش در ایلام نیازمند فرهنگ سازی است.
کد خبر: ۷۱۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 06 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: یکی از مطالبات رانندگان تاکسی مبنی بر برخورد با وسایل نقلیه شخصی مسافرکش است.

وی افزود: در این زمینه باید گفت که برای ریشه کن کردن این مسئله نیاز به کار فرهنگی است و برخوردهای پلیسی و اعمال جریمه به تنهایی قادر نیست که از این موضوع پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: راهکارهای پلیس هم برای حل این مسئله پیشنهاد شده است،  یکی اینکه مردم باید بدانند که جابجایی مسافر فقط وظیفه تاکسی داران است که صلاحیت اخلاقی، قانونی، رانندگی، سلامت فنی وسیله نقلیه توسط مبادی ذی ربط تایید شده است و از سوار شدن با خودروهای شخصی که صلاحیت قانونی و اخلاقی راننده آن برای سازمان ها مشخص نشده است خودداری کنند.

ناصری بیان داشت: خدماتی که از سوی رانندگان تاکسی به مردم ارائه می شود باید بهتر و ارزان تر از خودروهای شخصی باشد تا مردم به استفاده از تاکسی ترغیب شوند .

وی افزود: متاسفانه تاکسی ها فقط مسیرهای اصلی را پوشش می دهند بنا بر درخواست و شکایات شهروندان از اینکه تاکسی داران از ارائه خدمات در معابر فرعی یا خودداری می کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام عنوان کرد: تاکسی داران مبالغ بیشتری را از مسافر دریافت می کنند، رانندگان تاکسی  در این زمینه باید خدمات را به نحو احسن و ارزان تر به شهروندان ارائه دهند تا به وسیله نقلیه تاکسی ترغیب شوند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار