مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد ایلام:
مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد ایلام گفت: طی دهه فجر ۴۰ واحد مسکونی به مددجویان ایلامی واگذار می شود.
کد خبر: ۷۱۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 05 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد زینی وند اظهار داشت: در طول دهه فجر امسال تعداد چهل واحد مسکونی به مددجویان فاقد مسکن این استان واگذار می‌شود.

زینی وند گفت: این واحدهای مسکونی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی واگذار می‌شوند شامل ۲۰ واحد شهری و ۲۰ واحد روستایی بوده که در شهرستان‌های مختلف استان به نیازمندان واگذار می‌شوند.

وی افزود: زیربنای این واحدهای مسکونی حدود ۳ هزار متر بوده و برای ساخت آن‌ها بیش از یک میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد اختصاص‌یافته است.

زینی وند به عملکرد حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان ایلام در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ مورد فعالیت عمرانی و ساختمانی برای مددجویان این استان انجام‌گرفته و برای انجام این پروژه‌ها نیز حدود ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان ایلام افزود این پروژه‌های ساختمانی شامل: ساخت ۵۷ واحد مسکن شهری، ساخت ۲۸۴ واحد مسکن روستایی، هزار و ۲۲ مورد تعمیرات و بهسازی مسکن مددجویی و ساخت بیش از ۱۷۰ مورد سرویس بهداشتی و حمام بوده است./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار