مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان آبدانان:
مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان آبدانان از کشف و ضبط 5 دستگاه نیسان حامل هیزم قاچاق از منطقه ی دینارکوه آبدانان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۱۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 05 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سید قدرت نوروزی فرد اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و جلوگیری از حمل غیر مجاز هیزم در منطقه دینارکوه در سال جاری تعداد 5 دستگاه نیسان که حامل هیزم قاچاق بودن شناسایی و به محاکم قضایی ارجاع داده شده است.

وی افزود: منطقه دینارکوه دارای پوشش جنگلی بسیار زیبا از درختان بلوط بوده که دیر رشد هستند و عمری طولانی دارند که گاها به دو هزار سال نیز میرسد این نوع درخت 40 سال طول می‌کشد که بار دهد پس باید تمام تلاش خود را برای حفظ این میراث طبیعی بکار ببریم.

مدیر اداره منابع طبیعی آبدانان ادامه داد: کشیک هماهنگ اداره‌ی منابع طبیعی و اداره حفاظت محیط زیست جهت جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و حفاظت از این میراث ارزشمند امسال به اجرا درآمده است.

نوروزی تصریح کرد: حضور یگان حفاظت منابع طبیعی در منطقه جنگلی کبیرکوه و دینارکوه باعث کاهش 95 درصدی حریق در سطح این جنگل‌ها شده است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخریب جنگل و حمل هیزم قاچاق با شماره تلفن‌های 33622112 و 5365 و تلفن رایگان 1504 تماس حاصل کنند./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار