فرمانده انتظامی بدره:
فرمانده انتظامی بدره از دستگیری شرور سابقه دار این شهرستان خبر داد و گفت: متهم سابقه دار در آخرین فعالیت شرورانه خود با سلاح سرد به یکی از کارکنان یک شرکت حمله کرده بود که با تلاش ماموران شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 05 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ عزت اله متین فر اظهار داشت: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان در خصوص درگیری و اقدام به شرارت فردی سابقه دار در سطح شهرستان بدره ، تیم های تخصصی و اطلاعاتی این فرماندهی اقدامات خود را آغاز کرده و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این متهم سابقه دار در آخرین اقدام شرورانه خود با برنامه ای از پیش طراحی شده و با همکاری برادر خود که فردی شرور و سابقه دار است با سلاح سرد یکی از کارکنان یک شرکت پیمانکاری که به ارائه خدمات آب رسانی در سد سیمره مبادرت دارد حمله و وی را به شدت مجروح می کند.

متین فر یادآور شد: با حضور تیم های اعزامی انتظامی شهرستان بدره و انجام اقدامات انتظامی و اطلاعاتی، دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت و در یک اقدام ضربتی و به موقع در همان ساعات اولیه همدست متهم در یک عملیات غافلگیری شناسایی ، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی گفت: اقدامات گسترده ای از جمله شناسایی و رصد اطلاعاتی تمامی پاتوق ها، مخفیگاه های احتمالی و هرگونه ارتباطات با وابستگان در سطح شهرستان بدره و شهرستان های مجاور با اخذ دستورات لازم قضائی صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره افزود: متهم با پی بردن به غیر مقدور بودن خروج از استان و قریب الوقوع بودن دستگیری، ناگزیر با مراجعه به ستاد انتظامی شهرستان بدره خود را تسلیم ماموران کرد.

وی اظهار داشت: متهم پس از تسلیم تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت و به جرائم خود و از جمله اقدام به شرارت نسبت به شهروندان و عوامل اجرایی یک شرکت پیمانکاری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و گفت: اقدامات پرسنل نیروی انتظامی به عنوان خدمتگذاران ولایت و مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای امنیت اجتماعی شهرواندان آماده هر گونه ایثار و از خود گذشتگی است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار