بخشدار کلات مورموری:
بخشدار کلات مورموری گفت: پنج طرح عمرانی به میمنت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در این بخش مورد بهره برداری قرار گرفت
کد خبر: ۷۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 04 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد بازدار در حاشیه برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای احداث و تکمیل این طرح ها شامل سیلوی ذخیره گندم تپه حمام ، پارک کودک آب انار، مدرسه راهنمایی تپه حمام، اصلاح شبکه آب روستایی و گاز رسانی به چهار روستا 45 میلیارد ریال از محل اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای و بخش خصوصی هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح، مشکل فضای آموزشی 150 دانش آموز برطرف و زمینه اشتغال بکار 34 نفر نیز در سطح بخش مهیا می شود.

بخشدار کلات مورموری خدمات دولت تدبیر و امید را در مناطق محروم کم نظیر دانست و اضافه کرد: هم اکنون هشت طرح نیمه تمام در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خدمات شهری در سطح این بخش در دست احداث و تکمیل است که با بهره برداری از آنان در هفته دولت سال 98 بخش بزرگی از مشکلات و معضلات منطقه برطرف می شود.

بازدار یادآور شد: طی یکسال گذشته 110 میلیارد ریال در زمینه های عمران ، بهسازی و آبادانی بخش گرمسیری کلات مورموری هزینه شده است که در مقایسه با سنوات گذشته بی سابقه است.

بخش کلات مورموری با 13 هزار نفر جمعیت یکی از قطب های کشاورزی استان ایلام است که در 60 کیلومتری جنوب شرق آبدانان و در فاصله 250کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار