فرماندار دهلران گفت : با برنامه ریزی مشکلات حوزه ورزش و هنرمندان شهرستان حل می شوند.
کد خبر: ۷۱۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ 03 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری درنشست با ورزشکاران و هنرمندان که بمناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد گفت : هنرمندان و ورزشکاران بسیار موفقی در این شهرستان وجود دارد و باید تعلل ها کنار گذاشته شوند.

عسگری اظهار داشت : هنرمندان ورزشکاران نیازمند توجه هستند و متولیان ورزشی و هنری باید توجه و نگاه ویژه ای به آنها داشته باشند.

فرماندار دهلران بیان داشت : باید مشکلات ورزشکاران و هنرمندان شهرستان با تدبیر حل شوند و این هم نیازمند برنامه ریزی است و مدیران دستگاه مرتبط باید نشست با هنرمندان و ورزشکاران را به صورت فصلی و تخصصی برنامه ریزی کنند.

وی اظهار داشت : در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهش بسیار خوبی در بحث اعتبارات حوزه فرهنگ و ورزش جوانان اتفاق خواهد افتاد و تکمیل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی ،هنری دهلران از موضوعات مهمی است که دنبال می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران افزود : اگر قرار است به آب خاک ،نفت گاز مرز و موقعیت استراتژیک شهرستان دهلران اشاره کنیم باید به توانمندی هنرمندان و ورزشکاران این شهرستان هم اشاره کنیم.

عسگری گفت : انتظار است که شرکت های فعال در منطقه به اسپانسر به ورزش و هنر دهلران کمک کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران هم با اشاره به ظرفیت ها و استعداد های هنری شهرستان و مطرح بودن تئاتر شهرستان در کشور گفت:حضور هنرمندان شهرستان در جشنواره های مختلف و کسب عناوین برتر گویای برتری هنری و فرهنگی است.

مهدی تاجدینی گفت : خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته سومین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی شرهانی به‌صورت ملی در اسفند‌ماه برگزار خواهد شد‌.

وی بیان داشت : برای بهتر برگزار شدن این جشنواره نیازمند توجه و همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان است.

مدیر اداره ورزش دهلران هم استعدادهای ورزشی شهرستان را یاد آور و گفت:٣٢هیئت ورزشی در شهرستان با دو هزار ورزشکار سازمان یافته فعال هستند.

رحم خدا شیخ محمدی گفت: در شش ماهه اول سال جاری ، ۱۶ مورد اعزام ورزشکاران شهرستان به مسابقات کشوری صورت گرفته و ۲۰ نفر در رشته های مختلف ورزشی در مسابقات کشوری مقام کسب کرده اند.

وی اظهار داشت: ۱۲۰ عنوان نیز توسط ورزشکاران شهرستان در مسابقات استانی صورت گرفته است.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دهلران گفت : این شهرستان میزبان شش مورد مسابقات استانی بوده و ۷۰ مورد نیز مسابقات درون شهرستانی نیز برگزار شده است.

شیخ محمدی گفت: ۱۰ نفر از ورزشکاران شهرستان در بخش آقایان و بانوان از جمله در رشته های بستکبال، فوتبال، تیراندازی، فوتسال به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

به گزارش تابناک در این نشست نماینده ورزشکاران و هنرمندان نظرات وپیشنهادات خود را مطرح کردند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار