کد خبر: ۷۱۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 03 February 2019

تابناک ایلام  ::حوزه جنوب ایلام همچون سایر مناطق محروم در کشور همواره از مشکلات فراوان اقتصادی ناشی از ناکارآمدی در رسیدگی به طرح ها و پروژهای ناقص رنج برده است. از نظر افکار عمومی بیشترین صدمه به جنوب استان از ناحیه  کسانی بوده که نقطه ثقل تصمیمات در مرکز ایلام بوده اند و بجای توجه به مشکلات مردم، به موضوعات غیر ضروری سرگرم شده اند!

 استاندار ایلام بجز برخی مصاحبه ها مبنی بر صلابت تصمیم گیری در عزل و نصب ها، هنوز عملکردی چشمگیر برای حل مشکلات حوزه جنوب از خود نشان نداده است! از وضعیت استخدام در پتروشیمی و ان جی ال دهلران و خیل گسترده نارضایتی قلبی جوانان بیکار از نحوه جذب در آن گرفته تا جدی نبودن درطرح ها و پروژهای ناقص و این بار هم تصمیمات شبه مستقل برای تغییر فرمانداران!

این مسایل درحالی صورت می گیرند که فضا همچنان برای سرگرم کردن مردم به فکرهای غیر ضروری مهیا است و تمامی ندارند.
فارغ از اختیار جابجایی مدیران ارشد در شهرستان های جنوب که از حقوق مسلم شخص استاندار است! نحوه ورود یکی از افراد جدید جهت احراز مسئولیت در پست فرمانداری بسیار تأمل برانگیز است. پیش از این هم مانور تغییرات یکهویی! در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته بود و اتفاقا در آن تغییرات نیز پای یکی از افراد جدید الورود به عرصه مدیریتی در میان بود که دست بر قضا از خویشان بسیار نزدیک نماینده حوزه جنوب محسوب می شد.

گویا باید مشکلات را فراموش کرد و کم کم به تغییرات مینی بوسی درجنوب زاگرس عادت کنیم و باور داشته باشیم که صلابت و استواری استاندار ایلام در واکنش به اینجور قضایا فقط هنگام مصاحبه برای توجیه و پوشش رفتارهای خلق الساعه عینیت پیدا می کند.

 اگر تغییرات حوزه جنوب را با عینک تأمل دنبال کنیم «صاف تا قسمتی ابری» به این نتیجه می رسیم چراغ همیشه سبز در تغییرات! بدست مشاورینی بوده که «کدهای منظوردار» را برای حضور در یک رقابت سیاسی انتخاباتی درست کرده اند. مضاف بر آن، برخی از این تغییرات همواره به خشنودی زعمای پایتخت نشین بستگی داشته است.

همان کسانی که تا دیروز با آرای مردم رنج دیده جنوب ایلام، پله پله جاودانگی در جلب توجه را طی می کنند و بجای اینکه مرهمی بر زخم شهرستان های جنوب باشند سوهان روح شایستگان و خیل عظیم جوانان بیکار و مستحق شده اند.
 هیچ دلیل موجه وجود ندارد نماینده حوزه جنوب بر چه اساسی اینگونه آشکارا یکه تازی می کنند و مینی بوسی و بی گدار پای فامیل درجه یک را به ریاست اداراتی باز می کنند که اتفاقأ از نظر تعداد کادر و پرسنل از جمله ادارات با نیروی انسانی فراوانند و یا مخاطبان زیادی در بر می گیرند!

مهره چینی و یارگیری برای حضور مجدد در یک رقابت انتخاباتی شک برانگیز است و بی خیالی نسبت به واکنش ها و ناشیانه بودن این شکل از تغییرات از نوع خود بی نظیر است! احتمال دارد پروسه تغییرات به همین حدود بسنده نشود!

 «باد خبر می آورد» تغییرات سفارشی همچنان در راهند. آهنگ پیشواز تغییرات نواخته شده است و ثابت شده هیچ خیالی از تبعات منفی این رفتارها وجود ندارد!

شاید بعید نباشد بنویسیم «وقت کشی برای تمدید بازنشستگی و نادیده گرفتن پیگرد دقیق آن! یکی از شرط ها و گزینه ها بر روی میزی باشد که یک طرف آن استاندار محترم نشسته اند و دو طرف آن نماینده و محبوبین ساکن در پایتخت!»

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
نمیدانم استاندار چه ضعفی دارد که اینگونه آشکارا تن به خواسته های نماینده حوزه جنوب داده است و اصلا توجهی به مردم ندارد ظاهرا کاظم زاده جیب استاندار راهم پر کرده باشد چون تجربه نشان میدهد که تمام کارهای ایشان پولی است و هرکسی را بخواهد میخرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
جناب آقای دشتکی با این تغییرات مینی بوسی خود را از مردم جدا کرد ووجایگاه ومحبوبیت خود را ازدست دادوبه جمع افراد متخلف ومتقلب کاظم زاده پیوست غافل ازاینکه طفلکی خبر ندارد که مردم عزم خود را جزم کرده اند تادرانتخابات آینده مجلس از کاظم زاده وهیات نظارتش انتقام بگیرند.اکنون دشتکی وکاظم زاده منفورترین افراد در اذهان مردم حوزه جنوبی استان هستند.وعده ما اسفند98
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
در انتخابات آینده و پیش رو برای مجلس ، اینجانب بجای رای با سیلی ومحکم بر صورت کسانی که امانت مردم را به تاراج بردند خواهم نواخت، تا بقیه مسیولین بدانند، که میزان رای ملت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
انتخاب نماینده مجلس در دوره دکتر عادل آذر ، اولین دوره ای بود که تلاش برای جمع آوری رای با هر وسیله ای انجام گرفت! مثلا در آن دوره خط کش ، مداد تراش و دفتر و کتاب و بعضی ها محلول مخصوص و پاک کننده اثرانگشت از شناسنامه برای دادن چند بار رای را به میدان انتخابات آوردند! حالا دیگه بعضی ها با امانات مردم و سوگند خود در مجلس طوری رفتار میکنند که همه مردم و صاحبان آراء خوابند ! انگارنماینده و اطرافیان تازه از خواب بیدار شده اند و پی برده اند که مملکت صاحب ندارد! و بقیه خوابند ، و هرچی دلشان خواست ...
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
هر دم از این باغ بری میرسد نان به نرخ روزخورها ادامه دهید ادامه دهید ولی تاکی انتخابات ۹۸در راه است اقای کاظم زاده ما که با انتخاب اشتباهمان که شما بودی چه خیانتی به مردم حوزه جنوب کردیم ما که به چشم خود شاهد باند بازیهای خانوادگی شما بوده ایم ولی اینطور نمی ماند بهار هم در راه است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار