فرماندار ملکشاهی:
فرماندار ملکشاهی از سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در طرح های دهه فجر ملکشاهی خبر داد و گفت: آب شیرین کن شهر ارکواز در این ایام کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۱۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 03 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد تاسمه اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان ملکشاهی علاوه بر بهره برداری و کلنگ زنی از طرح ها، دستاوردهای چهل سال خدمت صادقانه جمهوری اسلامی ایران به مردم شناسانده می شود.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۲۳ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  در سطح این شهرستان مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شاخص ترین این پروژه ها بحث کلنگ زنی آب شیرین کن شهر ارکواز در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است که کمتر از شش ماه مردم این منطقه از آب شیرین بهره مند خواهند شد.

تاسمه اظهار داشت: همچنین طرح انتقال آب از سد مخزنی ایلام به ملکشاهی با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و در ظرف مدت دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش بهداشت و درمان تحول عظیم و چشمگیری در سطح شهرستان ملکشاهی رخ داده است، هم اکنون در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خانه بهداشت وجود دارد.

فرماندار ملکشاهی عنوان کرد: امسال یک مرکز بهداشتی  و درمانی در شهر مهر و چهار خانه بهداشت روستایی با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شوند.

وی افزود: در حوزه گازرسانی نیز به زودی روستای گنبد از نعمت گاز برخوردار می شود، حدود ۹۵ درصد روستاهای سطح شهرستان از نعمت گاز هستند.

تاسمه افزود: همچنین در بخش راه های شهرستان از ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی ۹۵ کیلومتر آن روکش آسفالت انجام گرفته، از ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی سطح شهرستان نیز فقط دو روستای آن روکش آسفالت انجام نگرفته است./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار