فرماندار چرداول:
فرماندار چرداول گفت: دو پروژه بزرگ تولیدی در چرداول طی دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۱۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 02 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مراد یگانه اظهار داشت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در سطح کشور و استان و شهرستان ها برگزار می شود.

وی افزود: امسال اوضاع ما نسبت به سال های گذشته در ابعاد مختلف متفاوت است، دشمنان نظام یک سری خط و نشان ها کشیده اند و عنوان شده که انقلاب چهل سالگی خود را در ایران برگزار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پس بنابراین ایجاب می کند که امسال همه بیشتر پای کار باشند، برنامه های متنوع تر و جذاب تری توسط همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی برگزار شود.

یگانه تصریح کرد: باید صلابت و تداوم و ایستادگی خود را بهتر از سال های گذشته عنوان کنیم و مخصوصا مسئولان دستگاه های دولتی همه وظیفه دارند که دستاوردهای چهل ساله انقلاب زا به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

فرماندار چرداول عنوان کرد به عنوان مثال در شهرستان چرداول قبل از انقلاب چه داشتیم و اکنون در همه زمینه ها وضعیت چگونه است،  هم اکنون در سطح شهرستان حدود ۱۰ مرکز بهداشتی درمانی و حدود ۴۰ خانه بهداشت روستایی فعال است.

وی گفت:  در زمینه راه فقط امسال حدود ۳۰ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان وجود دارد، همچنین سرمایه گذاری بسیار خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: دو پروژه بزرگ صنعتی و تولید به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان طی دهه فجر افتتاح می شود./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار