فرماندار سیروان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 طرح و پروژه عمرانی اقتصادی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۰۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 31 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛جواد رحیمی مقدم اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع حدود 228 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح، 11 طرح افتتاح و به بهره برداری رسیده و یک طرح نیز کلنگ زنی می شود، یادآور شد: با اجرای این طرح ها در مجموع برای 133 نفر در حین اجرا و 40 نفر نیز پس از بهره برداری اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار سیروان اضافه کرد: 9 طرح با اعتبار 44 میلیارد و 260 میلیون ریال در حوزه عمرانی و 2 طرح نیز با اعتبار 33 میلیارد و 700 میلیون ریال در حوزه اقتصادی به بهره برداری می رسد.

رحیمی مقدم تاکید کرد: یک طرح نیز شامل احداث خط برق 63 کیلووات سرابله لومار به طول 30 کیلومتر با اعتبار 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر در حین اجرا، آماده کلنگ زنی است.

وی یادآور شد: سالن ورزشی چشمه پهن کارزان، پل بین مزارع کوره وند، درمانگاه ظهیری، گازرسانی به روستای ظهیری علیا و سفلی، دبستان یک کلاسه چشمه چاهی و دیجیتال سازی ایستگاه های تلویزیونی و باشگاه بدنسازی جوب دراز میرزابیگی از جمله طرح هایی که در ایام دهه فجر با حضور مسئولان ملی و استانی به بهره برداری می رسند.

وی شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را افتخار به گذشته، امید به آینده عنوان و اظهار کرد: رمز پیروزی، عظمت، اقتدار و ماندگاری نظام اسلامی با وجود تمامی هجمه ها و تحریم ها، حضور و مشارکت مردم است و تمامی مسئولان باید خود را وامدار مردم بدانند و نهایت تلاش خود را برای خدمات رسانی به آنها بکار گیرند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار