فرماندار بدره گفت: طی ایام دهه فجر 10 پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود که 200 میلیارد ریال برای اجرای آنها هزینه شده یا می شود
کد خبر: ۷۰۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 23 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری  اظهار داشت: طی ایام دهه فجر 10 پروژه شامل سه طرح راهسازی، یک مرکز درمانی، یک باب واحد آموزشی، 2 پروژه انتظامی و سه طرح عمران شهری و روستایی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در شهرستان بدره به بهره برداری خواهند رسید و برای بیش از 30 نفر در شهرستان شغل ایجاد می شود.

فرماندار بدره گفت: ایجاد اشتغال، توسعه خدمات رسانی به مردم، استفاده از ظرفیت های شهرستان از مهمترین اهداف اجرای این طرح های در شهرستان است.

عسگری گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح های شهرستان، در این ایام بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت مردم در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی کمیته های مختلف ستاد دهه فجر این شهرستان یادآور شد: با توجه به ویژگی های بدره، برنامه ریزی دقیق برای پوشش کامل برنامه ها در شهر و روستاهای تابعه و زمینه سازی برای حضور و مشارکت همه مردم انجام شده است.

شهرستان بدره در 87 کیلومتری جنوب ایلام به واسطه شرایط مناسب اقلیمی، رودخانه کلم و حجم سه میلیارد متر مکعبی دریاچه پشت سد سیمره، قطب پرورش ماهی در استان ایلام است که اجرای این طرح ها در صورت توجه و برنامه ریزی اصولی می تواند به بهبود اشتغال و تولید این منطقه کمک شایانی کند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار