کد خبر: ۷۰۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 22 January 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بستر لازم برای نقد در دهه فجر فراهم شود، گفت: زمینه‌ها برای نقد منصفانه مردم فراهم شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، علی‌محمد احمدی در نشست ظهر امروز شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خدمات 40 ساله انقلاب قابل بیان در یک دهه نیست، گفت: به همین منظور دهه فجر امسال متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شبهه‌افکنی‌های دشمنان در خصوص انقلاب گفت: نقد و سوال در خصوص خدمات انقلاب و نظام حق مردم است و باید آن را به رسمیت بشناسیم ضمن اینکه مسؤولان نباید در برابر نقدها هراس داشته باشند بلکه از این موضوع استقبال کنند.
وی با اشاره به ماموریت عده‌ای برای ایجاد شبهه‌افکنی در آستانه چهل ساله انقلاب گفت: حساب کسانی که به دنبال برجسته کردن ضعف‌ها و محو نقاط قوت و خدمات هستند با کسانی که به اقدامات 40 ساله معتقد بوده اما در این خصوص نقدهایی دارند جدا است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسؤولان وظیفه دارند به سوال‌ها و نقدهای به حق مردم پاسخ و در خصوص آنها توضیح دهند که پاسخ صحیح به نقدها بیانگر تعامل میان مردم و مسؤولان نظام است.
احمدی با بیان اینکه نباید نقدها همراه با توهین باشد، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخ به نقدهای به حق مردم است و ما در این زمان باید بیش از گذشته بستر را برای طرح سوال و بیان نقدهای مردم فراهم کنیم و فرهنگ نقدپذیری نهادینه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کسانی که به دنبال شبهه‌افکنی هستند خود را به خواب زده‌اند، افزود: برای مردم تبیین شود که قبل از انقلاب در چه جایگاه و وضعیتی قرار داشتیم، در حال حاضر چه شرایطی داریم و آینده برای انقلاب ما چگونه خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه مدیران خود را در معرض نقدهای منصفانه و دلسوزانه قرار دهند، عنوان کرد: مردم منکر پیشرفت کشور در حوزه نانو، حوزه‌های نظامی و فضایی و سایر حوزه‌ها نیستند اما حق دارند طرح سوال کنند و دلسوزانه نقد داشته باشند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نقدها و سوال‌های مردم در سه محور رویکردی، سیاست‌گذاری و اجرا است و باید مدیران در توجهیات و توضیحات خود بر این موضوع اتکا کنند که انقلاب با همت و اراده ملت ایران پیروز شد.
وی بیان کرد: در طول 40 سال اخیر اقداماتی صورت گرفته اما نقاط ضعف همچنان وجود دارد که در دهه فجر امسال خدمات نظام صادقانه مطرح شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار