در صورت بسته شدن پرونده مسکن مهر؛
استاندار خراسان جنوبی گفت: در صورت بسته شدن پرونده مسکن مهر، خراسان جنوبی جزو چهارمین استان کشور در اتمام پروژه های مسکن مهر است.
کد خبر: ۷۰۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 22 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان با بیان این مطلب اظهار کرد: پرونده مسکن مهر استان به جز ۴۳ واحد تا پایان سال بسته می شود.

وی با بیان اینکه امید است پرونده مسکن مهر استان به جز ۴۳ واحد تا پایان سال بسته شود یادآور شد: در صورت بسته شدن پرونده مسکن مهر، خراسان جنوبی جزو چهارمین استان کشور در اتمام پروژه های مسکن مهر است.

 

معتمدیان بیان کرد: در برخی از شهرستان های خراسان جنوبی در واگذاری اراضی ضوابط قانونی رعایت نشده و مردم ساخت و سازهایی انجام داده اند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سال ها از واگذاری این اراضی می گذرد و مشکلاتی را به وجود آورده اند، افزود: امید است با راهکارهای میانبری که مسیر قانون را طی می کند، این پرونده ها مدیریت شود.

 

وی با اشاره به پروره انتقال صنوف آلاینده به خارج از بیرجند بیان کرد: رضایت مردم نسبت به انتقال صنف و واگذاری اراضی از مشکلات پیش رو بود که در حال رفع است.

 

معتمدیان با اشاره به وضعیت فضای سبز در خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه سرانه فضای سبز استان پایین است، در احداث اینگونه فضاها با شهرداری همکاری می کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید شورای مسکن به صورت مستمر برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار