فرماندار مهران خبر داد؛
فرماندار مهران گفت: کارگروهی بین استان های ایلام و واسط تشکیل شده است که ایجاد این بازارچه را پیگیری کنند، طبق آخرین گفته مسئولان عراقی، مسئولان ارشد این کشور با ایجاد این بازارچه موافقت کرده اند.
کد خبر: ۷۰۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 21 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نظام ملکشاهی اظهار داشت: زیرساخت های بازارچه مرزی چنگوله در شهرستان مهران با 150 میلیارد ریال در حل تکمیل شدن است.

وی افزود: کارگروهی بین استان های ایلام و واسط تشکیل شده است که ایجاد این بازارچه را پیگیری کنند، طبق آخرین گفته مسئولان عراقی، مسئولان ارشد این کشور با ایجاد این بازارچه موافقت کرده اند.

فرمادنار مهران تاکید کرد: زیرساخت های آب، برق، تلفن و اینترنت در این بازارچه انجام می شود تا برای سهولت در امر صادرات کالا در استان کمک کننده باشند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه وسعت این بازارچه مرزی 15 هکتار تعیین شده است، اضافه کرد: به دنبال افزایش وسعت زیرساخت های مرز چنگوله هستیم به نحوی که باعث اشتغالزایی بیشتر مردم منطقه شود.

گفتنی است کمیسیون اقتصادی دولت آبان ماه سال 95 با راه اندازی بازارچه مرزی چنگوله در شهرستان مهران موافقت کرد و هیات دولت نیز بر این مصوبه مهر تایید زده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار